KudoZ home » English to Polish » Other

little jam

Polish translation: jam, pochrzyn


09:42 Jan 22, 2004
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: little jam
Warzywo
Karina9
Polish translation:jam, pochrzyn
Explanation:
http://wiem.onet.pl/wiem/010352.html

być może chodzi o jakiś rodzaj tej rośliny
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2jam, pochrzyn
Anna Bittner
4 +1jam
JanuszF


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
jam


Explanation:
to taka roślina bulwiasta, nie wiem - nie ma kontekstu, czy nie chodzi o jakiś jej podgatunek.


    Reference: http://www.republika.pl/marvee/flora_fauna.html
JanuszF
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 266

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: ale 'jam' to po polsku. Po angielsku 'yam'
35 mins
  -> masz rację trochę tu pochrzyniłem

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
jam, pochrzyn


Explanation:
http://wiem.onet.pl/wiem/010352.html

być może chodzi o jakiś rodzaj tej rośliny

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 544
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: ale to po angielsku 'yam'. Sądzę ze pytek po prostu źle napisał pytanie i zaraz potem dał poprawioną wersję :-)
30 mins
  -> wiem, ale w innym wypadku o jakie warzywo może chodzić? mały dżem:)))

agree  lim0nka: jak się pytek pomylił, mógł dać znać, a skoro nic nie napisał, będzie miał pochrzyn ;)
2 hrs