KudoZ home » English to Polish » Other

transverse topic

Polish translation: tematy przekrojowe


18:43 Jan 24, 2004
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: transverse topic
4. Specific transverse topics studied -

I. Special projects:
1. Guarantees review (full scope- front/back)
2. Guarantees tool review
3. Purchase cycle and security of fixed assets
4. Dormant accounts review
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:tematy przekrojowe
Explanation:
???
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
ok
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tematy interdyscyplinarne
bartek
3tematy przekrojowe
Andrzej Lejman


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tematy przekrojowe


Explanation:
???

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
ok

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tematy interdyscyplinarne


Explanation:
Ja preferuję tematy interdyscyplinarne, które dają uczniom możliwość
uporządkowania i rozszerzenia wiadomości z kilku przedmiotów. ...
www.oeiizk.edu.pl/fizyka/ela/torun/torun.html

... obowiązkowe wykłady monograficzne, fakultatywne kursy interdyscyplinarne (studenci mają ... akademickiego przedstawia tabela 1, zaś tematy zajęć ? tabela 2 ...
www.ce.uw.edu.pl/wydawnictwo/Kwart_2000_2/Basel.pdf

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: w odniesieniu do studiów tak, ale trudno gwarancję nazwać dyscypliną naukową
17 mins
  -> A spójrz dokladnie na te tematy. One są z różnych dziedzin, nie tylko gwarancyjne. I to właśnie jest interdyscyplinarność:-)