KudoZ home » English to Polish » Other

bayby jogger

Polish translation: wózek dla dzieci


11:45 Jan 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: bayby jogger
co to może być?

kontekstu niestety brak, poza tym że takie cos/ktos nie moze znajdowac sie na trasie maratonu
Krzysztof
Poland
Polish translation:wózek dla dzieci
Explanation:
Baby Jogger to firma produkująca wózki dla dzieci.

www.babyjogger.com

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-26 13:13:45 (GMT)
--------------------------------------------------

Baby jogger oznacza po prostu wózek dla dziecka (stroller). Nazwa firmowa przeszła na produkt, tak jak Rover->rower czy walkman.
Selected response from:

Adam Zakrzewski
Poland
Grading comment
to jest to;
jednoczesnie przepraszam za blad, który za pozno zauwazylem - w pytaniu powinno byc baby jogger

Wszystkim serdecznie diekuje za podpowiedzi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2biegnący równolegle do trasy, która przebiega w okolicy zatoki
bartek
3 +2wózek dla dzieci
Adam Zakrzewski
4biegacz na poboczujjk
2tak okresla sie czasami ubranko dla malucha - pajacyk góra + gół z otwierana "pupa"magdat


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
biegnący równolegle do trasy, która przebiega w okolicy zatoki


Explanation:
tak na babski rozum

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jjk: zdaje sie, ze pobieglismy rownolegle!
3 mins

agree  joannap
2 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
biegacz na poboczu


Explanation:
bay = m.in "track", a zatem można wnioskować powyższe

jjk
Poland
PRO pts in pair: 209

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wózek dla dzieci


Explanation:
Baby Jogger to firma produkująca wózki dla dzieci.

www.babyjogger.com

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-26 13:13:45 (GMT)
--------------------------------------------------

Baby jogger oznacza po prostu wózek dla dziecka (stroller). Nazwa firmowa przeszła na produkt, tak jak Rover->rower czy walkman.

Adam Zakrzewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 912
Grading comment
to jest to;
jednoczesnie przepraszam za blad, który za pozno zauwazylem - w pytaniu powinno byc baby jogger

Wszystkim serdecznie diekuje za podpowiedzi.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: a dokładniej wózki dla dzieci dla osób uprawiających jogging! I taki wóżek znacznie zmniejsza wysiłek biegnącego, więc mógłby być wykorzystywany do osiągania lepszych wyników.
12 mins
  -> zgadza się!

agree  Hanna Burdon: mnie też kojarzy się to z wózkiem na trzech kołach dla biegaj±cych mamu¶
11 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tak okresla sie czasami ubranko dla malucha - pajacyk góra + gół z otwierana "pupa"


Explanation:
opowiadam sie za wersja z wózkiem _co prawda to nie to samo co stroller - te to wózki o sylwetce sportowe, te cross country i do biegania to trek - ale poniewaz nie ma kontekstu, moze równiez być ubranko


magdat
PRO pts in pair: 52