KudoZ home » English to Polish » Other

inception report

Polish translation: raport wstępny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inception report
Polish translation:raport wstępny
Entered by: awdotia

09:30 Mar 12, 2004
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: inception report
To taki raport wstępny, przed wykonaniem własciwej roboty, zawierajacy informacje o strategii, metodyce etc. Jest w archiwum odpowiedz rosyjska, ja jednak zatracilem znajomosc tego jezyka. Istnieje czdaje sie cos takiego jak 'raport otwarcia'. Czy to ma sens?
Jakub Szacki
Poland
raport wstępny
Explanation:
tak się gdzieś spotkałam

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-03-12 09:36:45 GMT)
--------------------------------------------------

a tu jest link: http://www.parp.gov.pl/slownik/slownik_ang_r.htm#498
Selected response from:

awdotia
Poland
Grading comment
Dzieki za odpowiedz i za link. JS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4raport otwarcia
izabelajon
3 +1raport wstępny
awdotia


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
raport wstępny


Explanation:
tak się gdzieś spotkałam

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-03-12 09:36:45 GMT)
--------------------------------------------------

a tu jest link: http://www.parp.gov.pl/slownik/slownik_ang_r.htm#498

awdotia
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzieki za odpowiedz i za link. JS

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PAS: jak najbardziej
1 hr

2180 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
raport otwarcia


Explanation:
Z doświadczenia

izabelajon
Native speaker of: Native in PolishPolish