KudoZ home » English to Polish » Other

to embrace diverse and global cultures

Polish translation: otworzyc sie na roznorodnosc swiatowych kultur


10:52 Mar 12, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: to embrace diverse and global cultures
wskazówki dla menedżerów
Adam Zakrzewski
Poland
Polish translation:otworzyc sie na roznorodnosc swiatowych kultur
Explanation:
...
Selected response from:

Malina9
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wykorzystać zróżnicowane i światowe kultury
bartek
3otworzyc sie na roznorodnosc swiatowych kultur
Malina9


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wykorzystać zróżnicowane i światowe kultury


Explanation:
wziąć jak najwięcej ze zróżnicowanej kultury świata

nie jestem za "zrozumieć / pojąć" - podskórnie :-)

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2004-03-12 11:09:34 GMT)
--------------------------------------------------

NO, chyba że \"zrozumieć / pojąć\" - pasuje Ci do kontekstu

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
otworzyc sie na roznorodnosc swiatowych kultur


Explanation:
...

Malina9
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziękuję