KudoZ home » English to Polish » Other

factory-assembled cement spacers

Polish translation: prefabrykowane elementy dystansowe z cementu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:factory-assembled cement spacers
Polish translation:prefabrykowane elementy dystansowe z cementu
Entered by: amat

18:16 Mar 12, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: factory-assembled cement spacers
To sa komponenty panewkowe endoprotezy stawu biodrowego, ktore zamocowuje sie do kosci miednicy przy uzyciu cementu kostnego. Te "spacers" na jednym rysunku wygladaja jak kolki, na drugim inaczej - takie wypukle paski biegnace naokolo sferycznego koszyka - cup (to ten komponent panewkowy).


The XXX component and the XXX All Poly Cup have factory-assembled cement spacers which provide a minimum 2mm cement mantle upon cemented implantation.

Pytanie poza konkursem: jesli zadalam juz pytanie, a chce wprowadzic dodatkowy komentarz lub kontekst, to gdzie moge to wpisac? Nie widze odpowiedniego pola.
Barbara Piela
prefabrykowane elementy dystansowe z cementu
Explanation:
prop.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-13 08:04:08 (GMT)
--------------------------------------------------

korekta : prefabrykowane elementy dystansowe umożliwiające osadzenie (na nich) cementu kostnego
Selected response from:

amat
Grading comment
Dziekuje Wam bardzo!
Biore rozporki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2fabrycznie zamontowane rozpórki/przekładki
Himawari
4prefabrykowane elementy dystansowe z cementuamat


Discussion entries: 4





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prefabrykowane elementy dystansowe z cementu


Explanation:
prop.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-13 08:04:08 (GMT)
--------------------------------------------------

korekta : prefabrykowane elementy dystansowe umożliwiające osadzenie (na nich) cementu kostnego

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dziekuje Wam bardzo!
Biore rozporki.

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
fabrycznie zamontowane rozpórki/przekładki


Explanation:
Wg. slownika NT

Himawari
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 91

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
31 mins
  -> dziekuje

agree  barwin
6 hrs
  -> dziekuje