KudoZ home » English to Polish » Other

the latest electronic home products

Polish translation: najnowsze urządzenia / najnowszy sprzęt elektroniczny do użytku domowego


15:25 Mar 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Other / reklama
English term or phrase: the latest electronic home products
II czesc reklamy: chyba "najnowsze domowe produkty elektroniczne nie brzmi" najlepiej

And XXX connects it all to ensure the ease of human intervention when using the latest electronic home products.
Barbara Piela
Polish translation:najnowsze urządzenia / najnowszy sprzęt elektroniczny do użytku domowego
Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-03-25 15:30:43 GMT)
--------------------------------------------------

najnowsza domowa elektronika

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2004-03-25 15:46:17 GMT)
--------------------------------------------------

używany w domu
Selected response from:

bartek
Grading comment
Super!
Dziekuje Wszystkim bardzo (firma prod. sprzet elektroniczny, m.in. tel komorkowe).

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4najnowsze urządzenia / najnowszy sprzęt elektroniczny do użytku domowego
bartek
4najnowszy sprzęt AGD
Agata Piskorska


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
najnowsze urządzenia / najnowszy sprzęt elektroniczny do użytku domowego


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-03-25 15:30:43 GMT)
--------------------------------------------------

najnowsza domowa elektronika

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2004-03-25 15:46:17 GMT)
--------------------------------------------------

używany w domu

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362
Grading comment
Super!
Dziekuje Wszystkim bardzo (firma prod. sprzet elektroniczny, m.in. tel komorkowe).

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kornelia Longoria
41 mins

agree  Andrzej Mierzejewski: a nawet "najnowocześniejszy"...tfu, "najbardziej nowoczesny" :-)
1 hr
  -> tfu! typoszereg mnie dzisiaj poraził :-(((((

agree  MateuszJ
1 hr

agree  PanPeter: Bartek, masz zawsze najlepsze pomysly 5 minut po pierwszym impulsie
2 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
najnowszy sprzęt AGD


Explanation:
Albo najbardziej nowoczesny:))
I ewentualnie RTV i AGD.

Agata Piskorska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4