KudoZ home » English to Polish » Other

coach who got poached

Polish translation: trener, ktoremu podbieraja medalistow


07:42 Mar 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Other
English term or phrase: coach who got poached
tytul. a caly artykul jest o facecie, ktory ma niezwykla zdolnosc wyszukiwania utalentowanych ludzi, ktorych potem zabieraja mu inne departamenty firmy. Mysle i mysle i nie moge niestety wpasc na nic naprawde dobrego. Na razie przyszlo mi tylko na mysl, cos w stylu "Klusownictwo na teranie lesniczego". Macie lepsze pomysly?
madziag
Polish translation:trener, ktoremu podbieraja medalistow
Explanation:
Lowca talentow ograbiony ze zdobyczy.

i dalej w tym stylu. Podejrzewam, ze takiej ladnej gdy slow, jak po angielsku, po polsku sie nie wymysli.
Selected response from:

Himawari
Poland
Grading comment
Dziekuje, fajne te pomysly
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1trener, ktoremu podbieraja medalistow
Himawari
4Nosił wilk razy kilka
Andrzej Lejman


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nosił wilk razy kilka


Explanation:
ponieśli i wilka.

To chyba ta sytuacja :-)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 152

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
trener, ktoremu podbieraja medalistow


Explanation:
Lowca talentow ograbiony ze zdobyczy.

i dalej w tym stylu. Podejrzewam, ze takiej ladnej gdy slow, jak po angielsku, po polsku sie nie wymysli.

Himawari
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 91
Grading comment
Dziekuje, fajne te pomysly

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
5 hrs