KudoZ home » English to Polish » Other

fruits&fibres juice

Polish translation: sok z cząstkami owoców


16:32 Jun 29, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: fruits&fibres juice
nazwa soku (na etykiecie)
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:sok z cząstkami owoców
Explanation:
http://news.prnews.pl/index.php/display,5600
http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=4452&pkt_id=&p...
http://www.hortimex.com.pl/encyklopedia/dodatki/e414.html
http://www.aronia.pl/produkty_01_1.php
http://hipermarkety.netfirms.com/sklep_1625.html


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 29 mins (2004-06-29 18:01:42 GMT)
--------------------------------------------------

nektar wg. polskich norm handlowych to zupełnie coś innego:
\"nektar owocowy to produkt, uzyskany przez dodanie do soku owocowego wody, cukru lub miodu, a czasem także kwasu cytrynowego. Nektar owocowy musi spełniać określone wymagania odnośnie zawartości składnika owocowego (soku owocowego). W zależności od rodzaju owocu zawartość składnika owocowego w nektarze wynosi od 25% do 50%.\"
http://soki.hortex.com.pl/x.php/27/Ciekawostki.html?i=372
Bez dokładniejszego przyjrzenia się etykiecie możemy kupić za niewiele niższą cenę nektar, czyli napój o zaledwie 50% wkładzie owocowym
http://www.halat.pl/OwoceWarz.html
Selected response from:

Jabberwock
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sok z cząstkami owoców
Jabberwock
4 +1nektarRyszard Matuszewski


Discussion entries: 1





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nektar


Explanation:
tak to się często w handlu nazywa
Ewentualnie: sok gęsty , sok z dużą zawartością owoców
(fibres to oczywiście błonnik zawarty w owocach, good for you :-))

Ryszard Matuszewski
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
48 mins

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sok z cząstkami owoców


Explanation:
http://news.prnews.pl/index.php/display,5600
http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=4452&pkt_id=&p...
http://www.hortimex.com.pl/encyklopedia/dodatki/e414.html
http://www.aronia.pl/produkty_01_1.php
http://hipermarkety.netfirms.com/sklep_1625.html


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 29 mins (2004-06-29 18:01:42 GMT)
--------------------------------------------------

nektar wg. polskich norm handlowych to zupełnie coś innego:
\"nektar owocowy to produkt, uzyskany przez dodanie do soku owocowego wody, cukru lub miodu, a czasem także kwasu cytrynowego. Nektar owocowy musi spełniać określone wymagania odnośnie zawartości składnika owocowego (soku owocowego). W zależności od rodzaju owocu zawartość składnika owocowego w nektarze wynosi od 25% do 50%.\"
http://soki.hortex.com.pl/x.php/27/Ciekawostki.html?i=372
Bez dokładniejszego przyjrzenia się etykiecie możemy kupić za niewiele niższą cenę nektar, czyli napój o zaledwie 50% wkładzie owocowym
http://www.halat.pl/OwoceWarz.html


Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 113

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ArturSz: przychylam sie
1 hr