KudoZ home » English to Polish » Other

pilfer-proof

Polish translation: typu pilfer-proof


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pilfer-proof
Polish translation:typu pilfer-proof

12:29 Jul 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: pilfer-proof
Caps can be the same as like as on your glass bottles. Normally for liqueur bottles is to use
pilfer-proof closures, made from aluminium.
Maybe you have to reduce the head-pressure in your closing-equipment for PP closures.

Opis kapsli do butelek z alkoholem.
Czy to są kapsle odporne na kradzież, zabezpieczone przed kradzieżą??
Magda1
typu pilfer-proof
Explanation:
niestety, wygląda na to, że nie ma polskiej nazwy:

Stowarzyszenie PROPAK
... w wysokoprzezroczystą folię termokurczliwą; DGS - przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe,
produkcja zakrętek aluminiowych typu Pilfer-Proof do butelek ...
www.propak.pl/katalog_00.htm - 70k - Kopia - Podobne strony

TWOJE OPAKOWANIA - dodatki do opakowań
... zamknięcia dozujące. zamknięcia koronowe do butelek. zamknięcia pilfer-proof
do butelek. zamknięcia z tworzyw sztucznych do butelek. zszywki. Reklama, Reklama. ...
www.opakowania.org/dodatki/index.php?litera=z - 29k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

Cyberbiznes - Internetowy serwis gospodarczy
... z oo zajmuje się produkcją szerokiego asortymentu zakrywek typu “Pilfer –
Proof", przeznaczonych do zamykania butelek szklanych z produktami przemysłu ...
www.cyberbiznes.pl/ firmy_med.php3?haslo=NAKR%CATKI+DO+BUTELEK+SZKLANYCH&zlisty=t&LG=


i wiele innych
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1zamknięcie gwarancyjne
Jabberwock
4typu pilfer-proof
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
typu pilfer-proof


Explanation:
niestety, wygląda na to, że nie ma polskiej nazwy:

Stowarzyszenie PROPAK
... w wysokoprzezroczystą folię termokurczliwą; DGS - przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe,
produkcja zakrętek aluminiowych typu Pilfer-Proof do butelek ...
www.propak.pl/katalog_00.htm - 70k - Kopia - Podobne strony

TWOJE OPAKOWANIA - dodatki do opakowań
... zamknięcia dozujące. zamknięcia koronowe do butelek. zamknięcia pilfer-proof
do butelek. zamknięcia z tworzyw sztucznych do butelek. zszywki. Reklama, Reklama. ...
www.opakowania.org/dodatki/index.php?litera=z - 29k - Wynik uzupełniający - Kopia - Podobne strony

Cyberbiznes - Internetowy serwis gospodarczy
... z oo zajmuje się produkcją szerokiego asortymentu zakrywek typu “Pilfer –
Proof", przeznaczonych do zamykania butelek szklanych z produktami przemysłu ...
www.cyberbiznes.pl/ firmy_med.php3?haslo=NAKR%CATKI+DO+BUTELEK+SZKLANYCH&zlisty=t&LG=


i wiele innych

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 152
Grading comment
Thank you.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pilfer-proof closure
zamknięcie gwarancyjne


Explanation:
zamknięcie z pierścieniem gwarancyjnym / plombującym
Patrz linki w:
http://www.proz.com/kudoz/707690

Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 113

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): popieram propagowanie polskich terminow!
39 mins