KudoZ home » English to Polish » Other

linear-motion industry

Polish translation: branża przemieszczeń liniowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:linear-motion industry
Polish translation:branża przemieszczeń liniowych
Entered by: sobaga

20:21 Jul 30, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: linear-motion industry
XXX is a world-leading manufacturer in the linear-motion industry.
sobaga
Ireland
branża przemieszczeń liniowych
Explanation:
http://www.elmark.automatyka.com.pl/wk/descprod.php?idp=950
"Pewne prowadzenie i precyzyjne pozycjonowanie - to należy do rozległych kompetencji produktów techniki przemieszczeń liniowych i montażu Rexroth. Przykładowo, przy użyciu prowadzeń szynowych, mechanizmów śrubowo-tocznych, modułów liniowych, które spełniają rolę pomostu łączącego stojące i przesuwające się części maszyn."
Selected response from:

xxxM_M
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4branża czujników położenia
bartek
3branża przemieszczeń liniowychxxxM_M


Discussion entries: 2





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
branża czujników położenia


Explanation:
1, 5, 10, PM30LP Czujnik położenia (Linear-motion Potentiometer) Drutowy; wym:32x32mm ... PM50LP Czujnik położenia (Linear-motion Potentiometer) Drutowy; wym ...
www.meditronik.com.pl/el/d7000.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 13 hrs 34 mins (2004-08-02 09:55:56 GMT)
--------------------------------------------------

no to ja chyba wysiadam :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362

260 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
branża przemieszczeń liniowych


Explanation:
http://www.elmark.automatyka.com.pl/wk/descprod.php?idp=950
"Pewne prowadzenie i precyzyjne pozycjonowanie - to należy do rozległych kompetencji produktów techniki przemieszczeń liniowych i montażu Rexroth. Przykładowo, przy użyciu prowadzeń szynowych, mechanizmów śrubowo-tocznych, modułów liniowych, które spełniają rolę pomostu łączącego stojące i przesuwające się części maszyn."

xxxM_M
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki :)