KudoZ home » English to Polish » Other

smarter

Polish translation: (naj)lepszy wybór


08:20 Nov 30, 2004
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: smarter
To słowo (tylko to jedno) pojawia się na 1-szej stronie reklamówki prywatnej uczelni w USA oferującej różne kursy doskonalące. W tle ludzie przy komputerach. Z dalszego tekstu wynika, że chodzi raczej o "smarter choice" (kursów) niż o to, ze ktos po kursach będzie "smarter" (mogę się mylić). Na razie przychodzi mi do glowy tylko "mądzrzejszy wybór".

Smarter
Welcome to XXX College
Welcome to XXX College, the smarter choice for higher education.
Choose from over 140 degree and certificate programs, or just take one of our many engaging courses and learn from experienced professionals who know what it takes to succeed. Whether you are preparing to start college, looking to advance your career, or just seeking to enrich your life through learning, XXX College offers excellent educational opportunities at remarkably affordable prices”
Barbara Piela
Polish translation:(naj)lepszy wybór
Explanation:
Tu nie ma co szukać kalki językowej. Gdybyś poczytała ogłoszenia polskich szkół, dowiedziałabyś się, że każda z nich to najlepszy wybór dla Ciebie.
I tyle.
Szkoda dwóch dni.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
I tak wybrali.
Dziekuje bardzo Wszystkim!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4inteligentny wyborlegato
4trafna decyzja / mądre rozwiązanie
goodline
4rozsądniejsi/mądrzejsi
leff
4(naj)lepszy wybór
Andrzej Lejman
3pewny
Dorota Crates


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(naj)lepszy wybór


Explanation:
Tu nie ma co szukać kalki językowej. Gdybyś poczytała ogłoszenia polskich szkół, dowiedziałabyś się, że każda z nich to najlepszy wybór dla Ciebie.
I tyle.
Szkoda dwóch dni.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 152
Grading comment
I tak wybrali.
Dziekuje bardzo Wszystkim!

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pewny


Explanation:
Pewny wybor - brzmi zachecajaco, me thinks, mimo ze nie jest to oczywiscie dokladne tlumaczenie.
Albo inteligentny wybor (dla inteligentnych studentow - w podtekscie)
Jeszcze pomysle, moze cos wpadnie do glowy?

Dorota Crates
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozsądniejsi/mądrzejsi


Explanation:
IMHO jednak tak. Nie chodzi o to, że po studiach będzie mądrzejszy, tylko o to, że już jest mądrzejszy i dzięki temu wybierze te studia.

Rozsądniejsi
Witajcie w ...


leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 331

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trafna decyzja / mądre rozwiązanie


Explanation:
słuszna / właściwa droga ?

goodline
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inteligentny wybor


Explanation:
?

legato
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14