KudoZ home » English to Polish » Other

printing substrate

Polish translation: podłoże drukowane


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:printing substrate
Polish translation:podłoże drukowane
Entered by: emer

16:42 Dec 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: printing substrate
chodzi o cos, na czym sie drukuje (w tym przypadku o tkanine, na ktorej sa drukowane numery startowe zawodnikow na olimpiadzie). Czuje, ze to bylo, ale nie umiem znalezc w glosariuszu.
Jakub Szacki
Poland
podłoże drukowane
Explanation:
Welki Słownik Włókienniczy - Pałkiewicz

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-12-01 16:55:31 GMT)
--------------------------------------------------

\"Przed drukowaniem należy przeprowadzić test przyczepności farby do podłoża drukowanego.\"
http://www.tampografika.pl/fabry_sito_plhv.htm


--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-12-01 17:04:14 GMT)
--------------------------------------------------

\"Przed drukowaniem należy przeprowadzić test przyczepności farby do podłoża drukowanego.\"
http://www.tampografika.pl/fabry_sito_plhv.htm
Selected response from:

emer
Grading comment
Dzieki. JS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nośnik
goodline
4podłoże drukowaneemer


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podłoże drukowane


Explanation:
Welki Słownik Włókienniczy - Pałkiewicz

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-12-01 16:55:31 GMT)
--------------------------------------------------

\"Przed drukowaniem należy przeprowadzić test przyczepności farby do podłoża drukowanego.\"
http://www.tampografika.pl/fabry_sito_plhv.htm


--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-12-01 17:04:14 GMT)
--------------------------------------------------

\"Przed drukowaniem należy przeprowadzić test przyczepności farby do podłoża drukowanego.\"
http://www.tampografika.pl/fabry_sito_plhv.htm


emer
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dzieki. JS

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nośnik


Explanation:
Nawet np. kartka papieru robi teraz za NOŚNIK

http://www.hp.com.pl/acc_sup_task/1394?tid=2&cid=123
NOŚNIK HP Photo Imaging Gloss to profesjonalny materiał do drukowania z fotograficzną jakością...
NOŚNIK HP Photo Imaging Satin to doskonały materiał do drukowania z fotograficzną jakością -...
Papiery HP Premium Plus Photo, satynowe to NOŚNIKI zapewniające wspaniałe wydruki, odporne na...
Papier HP Premium Plus Photo i Proofing, błyszczący to NOŚNIK przeznaczony do wydruków próbnych,...
http://www.oce.com.pl/es/urzadzenia/tds400/tds400.htm
Koszty zmarnowanego NOŚNIKA, toneru i czasu spędzonego na ponowne wykonywanie zadań szybko się sumują, dając w wyniku duże kwoty. Urządzenie Océ TDS400 zostało zaprojektowane, aby eliminować kosztowne błędy użytkownika. Intuicyjne sterowanie ułatwia obsługę z pulpitu lub skanera. Oprócz tego dostępny jest zaawansowany system pomocy, ostrzegający użytkownika, gdy trzeba zmienić NOŚNIK lub ustawienia.
Skrócony opisŁadowanie papieru lub innych NOŚNIKÓW wydruku
Unieś klapkę z przodu drukarki i usuń zakleszczony NOŚNIK.
Otwórz wyjście tylne i usuń zakleszczony NOŚNIK.
http://semmix.pl/color/extrans/tr10.htm
w sytuacji drukowania wielowarstwowego na dużych gabarytowo maszynach dla dużych formatów NOŚNIKA. Osiąganie powtarzalnych i założonych barw jest uzależnione od parametrów farby oraz również od bieli NOŚNIKA. Nie każda biel NOŚNIKA jest taka sama. Ta ostatnia okoliczność oznacza, że gdy nawet posiadamy parametry farb pochodzące od producenta, to i tak musimy uwzględniać tą "różną" biel NOŚNIKA.
... wytworzono specjalne przyrządy dla oceny światła odbitego od nałożonej farby na konkretnym NOŚNIKU. Na przykład takim przyrządem jest densytometr. Umożliwia on ocenę barwy ..po nałożeniu próbki farby na NOŚNIK przeznaczony do druku.


goodline
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42