KudoZ home » English to Polish » Other

cutting bed

Polish translation: blat (roboczy)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cutting bed
Polish translation:blat (roboczy)
Entered by: goodline

12:57 Dec 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: cutting bed
Jak sie to może fachowo nazywać? Przychodzi mi tylko do głowy "łoże do cięcia".

TABLE WET SAW
Tile installation products
New War 80H Steel & Aluminum construction
Large 20”x20” Cutting Bed
Tilts to cut a 45oC bevel
Set up Cutting Stops
1 1/5 HP motor
Complete with Blade, Legs, Mitre Guide, Measuring Gauge & Water Pump
Barbara Piela
STOLIK / ŁOŻE / BLAT (roboczy)...jako element piły /pilarki
Explanation:
www.republika.pl/epajk/skrypt/chap9.pdf
Piła tarczowa: widok nasadzanego segmentu (a), piła jednolita (b) ... na strugarce
poprzecznej (a), suport nożowy górny (b), korpus (c), 4- stojak, 5- ŁOŻE...

www.mikrofirmabhp.pl/5907.html
... kierunku obrotów piły, 4 – osłona ruchoma, 5 – STOLIK, 6 – klin ... sterownicze (przycisk
START i przycisk zezwolenia – blokada), 10 – piła tarczowa

www.lanluk.com.pl/n/produkt_n.asp?idp=3&idt=38
art. PRN 28092. Stołowa piła tarczowa, Typ, FKS/E. ... Wymiary 300x262x170mm, Waga
ok.5,2kg, BLAT roboczy 295x240mm, Głębokość cięcia 1-22mm,Nachylenie do maks.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 8 mins (2004-12-05 14:06:02 GMT)
--------------------------------------------------

Z tego co widzę, jest to jakaś piła \"stołowa\" (taka, co można ją ustawić na stole czy szafce itp..)
W tym przypadku: raczej blat czy stolik...

Łoże to coś cięższego / większego / solidniejszego -
- (jako element/podstawa/konstrukcja) do większych maszyn/urządzeń/obrabiarek jak tokarki/frezarki..., które mogą być ustawiane np. na stałe/na podłodze/na fundamencie/na podeście...
Selected response from:

goodline
Grading comment
Dziekuje bardzo!
Wybieram blat.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1STOLIK / ŁOŻE / BLAT (roboczy)...jako element piły /pilarki
goodline
3łoże skrawarkidalemanga


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
łoże skrawarki


Explanation:
.

dalemanga
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
STOLIK / ŁOŻE / BLAT (roboczy)...jako element piły /pilarki


Explanation:
www.republika.pl/epajk/skrypt/chap9.pdf
Piła tarczowa: widok nasadzanego segmentu (a), piła jednolita (b) ... na strugarce
poprzecznej (a), suport nożowy górny (b), korpus (c), 4- stojak, 5- ŁOŻE...

www.mikrofirmabhp.pl/5907.html
... kierunku obrotów piły, 4 – osłona ruchoma, 5 – STOLIK, 6 – klin ... sterownicze (przycisk
START i przycisk zezwolenia – blokada), 10 – piła tarczowa

www.lanluk.com.pl/n/produkt_n.asp?idp=3&idt=38
art. PRN 28092. Stołowa piła tarczowa, Typ, FKS/E. ... Wymiary 300x262x170mm, Waga
ok.5,2kg, BLAT roboczy 295x240mm, Głębokość cięcia 1-22mm,Nachylenie do maks.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 8 mins (2004-12-05 14:06:02 GMT)
--------------------------------------------------

Z tego co widzę, jest to jakaś piła \"stołowa\" (taka, co można ją ustawić na stole czy szafce itp..)
W tym przypadku: raczej blat czy stolik...

Łoże to coś cięższego / większego / solidniejszego -
- (jako element/podstawa/konstrukcja) do większych maszyn/urządzeń/obrabiarek jak tokarki/frezarki..., które mogą być ustawiane np. na stałe/na podłodze/na fundamencie/na podeście...

goodline
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42
Grading comment
Dziekuje bardzo!
Wybieram blat.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: stół, a w tym wypadku na pewno nie łoże
7 mins