KudoZ home » English to Polish » Other

shelf-space commitments

Polish translation: zobowiązania dotyczące ekspozycji na półkach


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shelf-space commitments
Polish translation:zobowiązania dotyczące ekspozycji na półkach
Entered by: Adam Lankamer

15:07 Dec 7, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: shelf-space commitments
zobowiaząnia do zapewnienia danemu produktowi odpowiedniej/ określonej powierzchni półki sklepowej - czy można prościej?
cynamon
Poland
zobowiązania dotyczące ekspozycji na półkach
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zobowiązania dotyczące ekspozycji na półkach
Adam Lankamer
4nawyki rozmieszczania produktów na półkach
Marek Urban


  

Answers


1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nawyki rozmieszczania produktów na półkach


Explanation:
lub szerszego rozmieszczania

Marek Urban
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25
Grading comment
raczej nie nawyki...
The asker has declined this answer
Comment: raczej nie nawyki...

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zobowiązania dotyczące ekspozycji na półkach


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1345
Grading comment
dzięki