KudoZ home » English to Polish » Other

lowerator

Polish translation: ruchomy podajnik na tace/talerze


10:32 Feb 13, 2005
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: lowerator
don't really know much context except for the fact that it is being used in a catering industry.
agusia
Polish translation:ruchomy podajnik na tace/talerze
Explanation:
W którym upycha się tace, czy talerze, a one sie usuwają w dół, jedna po drugiej.
Nastepnie zaś w miarę wyjmowania i układania na stole, telerze sa podawane do góry, niekiedy nawet podgrzewane
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
wielkie dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ruchomy podajnik na tace/talerze
Michal Berski
3urzadzenie do opuszczania / podawania w dół
bartek


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
urzadzenie do opuszczania / podawania w dół


Explanation:
w kateringu tez sie moze przydac - przykladow angielskojezycznych wiele, a i w polskim (jeno w innym kontekscie) tez wiele.


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ruchomy podajnik na tace/talerze


Explanation:
W którym upycha się tace, czy talerze, a one sie usuwają w dół, jedna po drugiej.
Nastepnie zaś w miarę wyjmowania i układania na stole, telerze sa podawane do góry, niekiedy nawet podgrzewane


    Reference: http://www.zesco.com/products.cfm?subCatID=1612&PGroupID=030...
    Reference: http://www.pkl.co.uk/foodservices/item72.asp
Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 88
Grading comment
wielkie dzieki