KudoZ home » English to Polish » Other

battery compartment

Polish translation: gniazdo baterii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:battery compartment
Polish translation:gniazdo baterii
Entered by: Maciej Andrzejczak

21:18 Feb 20, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / toys
English term or phrase: battery compartment
wiem, że jest w glosariuszu jako komora baterii ale...chodzi mi o urządzenia elektroniczne, drobny sprzęt, zabawki to wszystko co jest made in China i co się otwiera aby wymienić baterie. Nie bardzo mi pasuje "pojemnik na baterie" bo to najczęsciej dotyczy aparatów i jest on zewnętrzny...
Maciej Andrzejczak
Poland
gniazdo baterii
Explanation:
Gniazdo jest na pewno w środku...
Używane razem z bateriami, z kartami pamięci itp. Może będzie pasować i w zabawce?
Selected response from:

Himawari
Poland
Grading comment
ok! najlepsze...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1gniazdo baterii
Himawari
3otwor na baterielegato
4 -1pomieszczenie baterii
PanPeter
2przegroda na baterieKokosik


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
gniazdo baterii


Explanation:
Gniazdo jest na pewno w środku...
Używane razem z bateriami, z kartami pamięci itp. Może będzie pasować i w zabawce?

Himawari
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 91
Grading comment
ok! najlepsze...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
46 mins
  -> dzięki ;)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
pomieszczenie baterii


Explanation:
skoro pojemnik ci nie pasuje, to moze sprobowac to pomieszczenie na baterie

PanPeter
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxAnzo: pomieszczenie kojarzy mi się raczej z jakimś pokojem; a internet też podpowiada, że pomieszczenie baterii znajduje się np. w piwnicy :)
2433 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
przegroda na baterie


Explanation:
... albo moze po prostu miejsce na baterie :-)

Kokosik

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
otwor na baterie


Explanation:
.

legato
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14