KudoZ home » English to Polish » Other

finger separator

Polish translation: separator (do malowania paznokci stóp)


22:02 Feb 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: finger separator
w zestawie kosmetyków i świecidełek dla dzieci - ma to polską nazwę?

Brush
Mirror
Emery Board
Press-on Fun Nail
Finger Separator
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:separator (do malowania paznokci stóp)
Explanation:
niestety, tak znalazłam

W Zestawie wszystko co potrzebne , by mieć zadbane i piękne stopy-Złuszczający krem do stóp (75 ml), Zmiękczający krem do pięt (75 ml), separatory do malowania paznokci stóp i pilniczek, zapakowane w wygodną kosmetyczkę.
http://www.kosmetyki.net.pl/kosmetyki/show_product.php3?p_it...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2005-02-21 22:19:32 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42930207

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42455203

fascynujące...
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
faktycznie jest tu finger a nie toe ale dzięki!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4separator do pedicure
lim0nka
3separator (do malowania paznokci stóp)
*eva*


Discussion entries: 3





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
separator do pedicure


Explanation:
separator do stóp / palców stóp
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?cmd=details&it...
http://kobieta.interia.pl/uroda/pielegnacja/news?inf=553674

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 159

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
separator (do malowania paznokci stóp)


Explanation:
niestety, tak znalazłam

W Zestawie wszystko co potrzebne , by mieć zadbane i piękne stopy-Złuszczający krem do stóp (75 ml), Zmiękczający krem do pięt (75 ml), separatory do malowania paznokci stóp i pilniczek, zapakowane w wygodną kosmetyczkę.
http://www.kosmetyki.net.pl/kosmetyki/show_product.php3?p_it...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2005-02-21 22:19:32 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42930207

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42455203

fascynujące...

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 128
Grading comment
faktycznie jest tu finger a nie toe ale dzięki!