KudoZ home » English to Polish » Petroleum Eng/Sci

pigging

Polish translation: czyszczak, skrobak, urzadzenie do czyszczenia rur


11:14 Apr 2, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: pigging
something raw material and product distribution lines are equipped with
Stanislaw Kulikowski
Poland
Polish translation:czyszczak, skrobak, urzadzenie do czyszczenia rur
Explanation:
To pierwsze okreslenie jest raczej zargonowe (wsrod nafciarzy i gazownikow). Chodzi o urzadzenie do czyszczenia rur - "pig", pigging to czyszczenie rur skrobakiem.

Ref.: Slownik ang-pol terminow wiertniczych
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4czyszczak, skrobak, urzadzenie do czyszczenia rur
Magda Dziadosz
4 -1dodawanie surowki
Piotr Bienkowski


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czyszczak, skrobak, urzadzenie do czyszczenia rur


Explanation:
To pierwsze okreslenie jest raczej zargonowe (wsrod nafciarzy i gazownikow). Chodzi o urzadzenie do czyszczenia rur - "pig", pigging to czyszczenie rur skrobakiem.

Ref.: Slownik ang-pol terminow wiertniczych

Magda Dziadosz
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50
Grading comment
Dziekuje.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
dodawanie surowki


Explanation:
...do kapieli martenowskiej w celu zatrzymania spadku zawartosci wegla.


    Dictionary: Slownik Nauk. Techn. Ang. Pol. WNT
Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jerzy Czopik: w "product distrubution lines" nikt nie bedzie dodawal surowki
9 mins
  -> z kolei product distribution line nie musi byc rur±, ale moze byc