KudoZ home » English to Polish » Petroleum Eng/Sci

nozzle lock-open device

Polish translation: Zapadka blokująca pistolet dystrybutora w położeniu otwartym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nozzle lock-open device
Polish translation:Zapadka blokująca pistolet dystrybutora w położeniu otwartym
Entered by: Marian Krzymiński

11:37 Jul 2, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: nozzle lock-open device
Uzupełnianie paliwa np. w kosiarce. Instrukcja: Keep the nozzle in contact with the rim of the fuel tank. Do not use a nozzle lock-open device.
Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Zapadka blokująca pistolet dystrybutora w położeniu otwartym
Explanation:
W czasie tankowania można zablokować dźwignię zaworu pistoletu do tankowania małą dźwignią znajdującą się z tyłu pod dźwignią zaworu pistoletu w położeniu "otwarty". W momencie nalania do pełna pistolet "odbija" zamykając zawór pistoletu. Link poniżej
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
myślę, że chodziło o blokowanie w położeniu otwartym właśnie. Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Zapadka blokująca pistolet dystrybutora w położeniu otwartym
Marian Krzymiński
4urzadzenie z koncowka wyposazona w blokade po otwarciuAgnieszka Skibinska


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urzadzenie z koncowka wyposazona w blokade po otwarciu


Explanation:
Niektore urzadzenia do tankowania paliwa maja blokade po umieszczeniu koncowki wylotowej, z ktorej wyplywa paliwo. Chodzi o wzgledy bezpieczenistwa. Gdy uzyje sie koncowki z automatyczna blokada jej usuniecia moze dojsc do przelania sie paliwa z baku, do ktoego paliwo bylo wlewane.

Agnieszka Skibinska
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zapadka blokująca pistolet dystrybutora w położeniu otwartym


Explanation:
W czasie tankowania można zablokować dźwignię zaworu pistoletu do tankowania małą dźwignią znajdującą się z tyłu pod dźwignią zaworu pistoletu w położeniu "otwarty". W momencie nalania do pełna pistolet "odbija" zamykając zawór pistoletu. Link poniżej


    Reference: http://www.benfordfueling.com/shop/nozzles.html
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 59
Grading comment
myślę, że chodziło o blokowanie w położeniu otwartym właśnie. Dziękuję!