KudoZ home » English to Polish » Petroleum Eng/Sci

whenever us citizens...

Polish translation: wtedy jak obywateli amerykańskich atakują za granicą.


02:50 Oct 24, 2007
English to Polish translations [PRO]
Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: whenever us citizens...
THE FBI IS THE LEADING AGENCY WHENEVER US CITIZENS ARE ATTACKED ABROAD

FBI jest wiodaca agencja (gdy, kiedy?)
Ivona
United States
Polish translation:wtedy jak obywateli amerykańskich atakują za granicą.
Explanation:
US jest skrótem do United States (i us jest błędem w pisanii, powinno być napisano dużymi literami).
Selected response from:

Paul Merriam
Grading comment
THANK YOU!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1zajmującą się (wszystkimi) przypadkami ataków na obywateli amerykańskich za granicą
inmb
3 -1wtedy jak obywateli amerykańskich atakują za granicą.Paul Merriam


Discussion entries: 1





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
wtedy jak obywateli amerykańskich atakują za granicą.


Explanation:
US jest skrótem do United States (i us jest błędem w pisanii, powinno być napisano dużymi literami).

Paul Merriam
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 3
Grading comment
THANK YOU!
Notes to answerer
Asker: A MOZE GDY OBYWATELE AMERYKANSCY SA ATAKOWANI ZA GRANICA


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Mierzejewski: "wtedy jak obywateli ... atakują ..." - nadmiernie potoczny styl + błąd interpunkcji (brak przecinka)
3 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zajmującą się (wszystkimi) przypadkami ataków na obywateli amerykańskich za granicą


Explanation:
Propozycja.

inmb
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Saczuk: Wycofałem swoją odpowiedź, gdyż ta jest najlepsza.
4 hrs
  -> dzięki!