KudoZ home » English to Polish » Petroleum Eng/Sci

sweet gas plant

Polish translation: zakład (produkcji) gazu odsiarczonego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sweet gas plant
Polish translation:zakład (produkcji) gazu odsiarczonego
Entered by: Polangmar

12:00 Nov 1, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: sweet gas plant
Sweet Plant Addition
Kornelia Longoria
United States
zakład (produkcji) gazu odsiarczonego
Explanation:
Lub:
zakład odsiarczania gazu

Bez szerszego kontekstu trudno powiedzieć, która wersja jest właściwa, ale w zasadzie obie znaczą prawie to samo.

Experts in sweet gas
Definition: Natural gas that is free of hydrogen sulfide compounds due to a process called "sweetening," which eliminates the acid gases in sour gas.
http://tinyurl.com/3xuvre

sweet gas
1. n. (Well Completions)
Natural gas that does not contain hydrogen sulfide (H2S) or significant quantities of carbon dioxide (CO2).
Antonyms: sour gas [czyli gaz zasiarczony - http://je.pl/8i98 - lub gaz kwaśny]

Dla ochrony katalizatora, gaz ziemny musi być głęboko odsiarczony. Gaz ziemny podaję się wstępnemu odsiarczeniu poprzez mycie ługiem i wodą...
http://tinyurl.com/2lrjdn

http://tinyurl.com/3ylm5l

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-11-01 21:25:58 GMT)
--------------------------------------------------

Zgubiłem odnośnik: http://tinyurl.com/279ywm .
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
przepraszam ze tak dlugo czekalam i dzekuje za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zakład (produkcji) gazu odsiarczonegoPolangmar
3zakład produkcji gazu pozbawionego składników wywołujących korozję
EnglishDirect


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zakład produkcji gazu pozbawionego składników wywołujących korozję


Explanation:
sugestia

EnglishDirect
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zakład (produkcji) gazu odsiarczonego


Explanation:
Lub:
zakład odsiarczania gazu

Bez szerszego kontekstu trudno powiedzieć, która wersja jest właściwa, ale w zasadzie obie znaczą prawie to samo.

Experts in sweet gas
Definition: Natural gas that is free of hydrogen sulfide compounds due to a process called "sweetening," which eliminates the acid gases in sour gas.
http://tinyurl.com/3xuvre

sweet gas
1. n. (Well Completions)
Natural gas that does not contain hydrogen sulfide (H2S) or significant quantities of carbon dioxide (CO2).
Antonyms: sour gas [czyli gaz zasiarczony - http://je.pl/8i98 - lub gaz kwaśny]

Dla ochrony katalizatora, gaz ziemny musi być głęboko odsiarczony. Gaz ziemny podaję się wstępnemu odsiarczeniu poprzez mycie ługiem i wodą...
http://tinyurl.com/2lrjdn

http://tinyurl.com/3ylm5l

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-11-01 21:25:58 GMT)
--------------------------------------------------

Zgubiłem odnośnik: http://tinyurl.com/279ywm .

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 238
Grading comment
przepraszam ze tak dlugo czekalam i dzekuje za pomoc.