KudoZ home » English to Polish » Philosophy

life-world

Polish translation: świat przeżywany/życia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:life-world
Polish translation:świat przeżywany/życia
Entered by: Maciek Drobka

14:35 Sep 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Philosophy
English term or phrase: life-world
Termin z filozofii Husserla.

Mam zaćmienie - jak to jest po polsku?
Krzysztof Hoffmann
świat przeżywany/życia
Explanation:
Chyba. W każdym razie po niemiecku Lebenswelt.

http://tinyurl.com/2cgyhe
http://tinyurl.com/2fmqvu
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dzięki - wydawało mi się, że sprawdzałem w google'u - hmm - jak przeczytałem to mi się przypomniało - "świat przeżywany"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4świat przeżywanyPolangmar
3 +1świat przeżywany/życia
Maciek Drobka


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
świat przeżywany/życia


Explanation:
Chyba. W każdym razie po niemiecku Lebenswelt.

http://tinyurl.com/2cgyhe
http://tinyurl.com/2fmqvu

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dzięki - wydawało mi się, że sprawdzałem w google'u - hmm - jak przeczytałem to mi się przypomniało - "świat przeżywany"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ANNA BLAZ
12 mins
  -> dziękuję

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
świat przeżywany


Explanation:
http://tinyurl.com/2pdpl8

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60