KudoZ home » English to Polish » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

Turn your own photography into a party

Polish translation: Zmień swoje zajęcie w zabawę


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Turn your own photography into a party
Polish translation:Zmień swoje zajęcie w zabawę
Entered by: KMC GLOBAL

16:09 Mar 15, 2008
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Photography/Imaging (& Graphic Arts)
English term or phrase: Turn your own photography into a party
Nie wiem, jak przetłumaczyć takie zdanie. Jest to hasło w tekście reklamowym dot. fotografii cyfrowej, a konkretnie wykonywania zdjęć podczas przyjęć, imprez. Pewnie trzeba to potraktować jakoś przenośnie.
asia20002
Poland
zmień swoje zajęcie w zabawę
Explanation:
podczas fotografowania można się dobrze bawić
Selected response from:

KMC GLOBAL
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Fotografuj przyjęcia/imprezy i baw się (przy tym) dobrzePolangmar
3 +1zmień swoje zajęcie w zabawę
KMC GLOBAL
3z fotografowania zabawy zrób prawdziwą zabawęBubz
3zrób ze swojej fotki show/zamień swoją fotkę w dzieło sztuki/w spektaklTLUMACZ77


Discussion entries: 2





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Fotografuj przyjęcia/imprezy i baw się (przy tym) dobrze


Explanation:
Lub dłużej:
Rób zdjęcia/fotografie na przyjęciach/imprezach i baw się (przy tym) dobrze

Zachowujemy dwuznacznść oryginału (baw się dobrze, robiąc zdjęcia - czyli miej przyjemność z fotografowania - i baw się dobrze na imprezie).

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
turn your own photography into a party
z fotografowania zabawy zrób prawdziwą zabawę


Explanation:
fotografowanie i obrobka zdjec z imprezy moze byc tak wesola jak sama impreza

Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
turn your own photography into a party
zrób ze swojej fotki show/zamień swoją fotkę w dzieło sztuki/w spektakl


Explanation:
propozycje
chodzi o to, że przy wykorzystaniu odpowiedniego oprogramowania (do obróbki cyfrowej), do swego cyfrowego zdjęcia dorzucamy różne efekty specjalne, ścieżki dzwiękowe, dogrywa się swój głos itp. i wychodzi z tego takie małe dzieło sztuki

--------------------------------------------------
Note added at   20 godz. (2008-03-16 12:16:32 GMT)
--------------------------------------------------

źródło
http://je.pl/43ec

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
turn your own photography into a party
zmień swoje zajęcie w zabawę


Explanation:
podczas fotografowania można się dobrze bawić

KMC GLOBAL
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Nie zdjęcie, lecz fotografię - photography not photograph.:) || A, teraz zauważyłem "zajęcie" (nie "zdjęcie":)) - zakładam, że to nie literówka.:)
5 hrs