KudoZ home » English to Polish » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

Off-Camera Shoe Cord OC-E3

Polish translation: przewód synchronizacyjny lampy błyskowej OC-E3


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Off-Camera Shoe Cord OC-E3
Polish translation:przewód synchronizacyjny lampy błyskowej OC-E3
Entered by: asia20002

10:39 Sep 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts)
English term or phrase: Off-Camera Shoe Cord OC-E3
To już ostatnie, też jedno z akcesoriów, coś związanego z lampami błyskowymi
asia20002
Poland
przewód synchronizacyjny lampy błyskowej OC-E3
Explanation:
Symbol przewodu, to OC-E3. "off-camera shoe cord" to właśnie nazwa przewodu.
Selected response from:

Arrakis
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przewód synchronizacyjny lampy błyskowej OC-E3Arrakis
4przewód synchronizacyjny Off-Camera Shoe Cord OC-E3
Maciek Drobka


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
off-camera shoe cord oc-e3
przewód synchronizacyjny Off-Camera Shoe Cord OC-E3


Explanation:
Lepiej dla pewności dodać 'Off-Camera Shoe Cord'. Ale jeśli kontekst jasny, można pominąć.

Przykłady:
http://tinyurl.com/6xwg9v

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 126

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
off-camera shoe cord oc-e3
przewód synchronizacyjny lampy błyskowej OC-E3


Explanation:
Symbol przewodu, to OC-E3. "off-camera shoe cord" to właśnie nazwa przewodu.

Arrakis
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24