KudoZ home » English to Polish » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

soft proof

Polish translation: korekta ekranowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:soft proof
Polish translation:korekta ekranowa
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

13:32 Aug 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / light comes from the sun
English term or phrase: soft proof
before printing, the first level of proofing in the digital process is done at the monitor. This is called a soft proof
bartek
korekta ekranowa
Explanation:
IMHO tak chyba bym powiedzial, ew. podglad ekranowy


http://www.acchsh.com/pl/products/puzzleflow/examples.html
Soft proof
Nie jesteś pewien, jak wyjdą kolory w druku? Workflow wstawia obrazki o wysokiej rozdzielczości zamiast brakujących lub obrazków o niskiej rozdzielczości, zmniejsza rozdzielczość do wymaganej (np. 150 dpi - idealnej dla wydruków ink-jet) oraz przeprowadza korekcję kolorów symulując na drukarce atramentowej (lub na ekranie!) druk maszyny ofsetowej

tutaj sa podane inne terminy: podglad

... Właściwe ustawienie profilu kolorów zapewnia podgląd skanowanego obrazu na ekranie (soft proof) z dokładnym odwzorowaniem kolorów przez FotoLook. ...
www.agfa.com.pl/news/gs/21052001.pdf - Podobne strony


EPSON Stylus PRO 7000 (21208781) - Allegro... Jego podstawowe cechy: przejrzysty i przyjazny użytkownikowi interfejs; podgląd prac (szybki; soft-proof - wykorzystuje profile ICC); ...
idg.allegro.pl/show_item.php?item=21208781

Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Podgląd ekranowy - rozczulił mnie :-) Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4korekta ekranowaMarek Daroszewski (MrMarDar)
4odbitka próbna,wstępnawrasz1


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odbitka próbna,wstępna


Explanation:
ale nie na papierze

wrasz1
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 days19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
korekta ekranowa


Explanation:
IMHO tak chyba bym powiedzial, ew. podglad ekranowy


http://www.acchsh.com/pl/products/puzzleflow/examples.html
Soft proof
Nie jesteś pewien, jak wyjdą kolory w druku? Workflow wstawia obrazki o wysokiej rozdzielczości zamiast brakujących lub obrazków o niskiej rozdzielczości, zmniejsza rozdzielczość do wymaganej (np. 150 dpi - idealnej dla wydruków ink-jet) oraz przeprowadza korekcję kolorów symulując na drukarce atramentowej (lub na ekranie!) druk maszyny ofsetowej

tutaj sa podane inne terminy: podglad

... Właściwe ustawienie profilu kolorów zapewnia podgląd skanowanego obrazu na ekranie (soft proof) z dokładnym odwzorowaniem kolorów przez FotoLook. ...
www.agfa.com.pl/news/gs/21052001.pdf - Podobne strony


EPSON Stylus PRO 7000 (21208781) - Allegro... Jego podstawowe cechy: przejrzysty i przyjazny użytkownikowi interfejs; podgląd prac (szybki; soft-proof - wykorzystuje profile ICC); ...
idg.allegro.pl/show_item.php?item=21208781



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Podgląd ekranowy - rozczulił mnie :-) Dzięki :-)