KudoZ home » English to Polish » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

proof

Polish translation: wersja robocza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:proof
Polish translation:wersja robocza
Entered by: Dominiczak

13:36 Aug 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / light comes from the sun
English term or phrase: proof
to już ostatnie w tej serii - dzisiaj
T asked X to print a proof of the brochure on the final output production printer. She brought the proof back for them to review and compared it to the inkjet proof
bartek
wersja robocza
Explanation:
ja w pracy uzywam takiego wła¶nie zwrotu :)
Selected response from:

Dominiczak
Grading comment
Dzięki, ale kromalin też poszedl do pamiętniczka
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kromalinMarek Daroszewski (MrMarDar)
3wersja robocza
Dominiczak
3wstepny projekt, probka, wersja probna
Kornelia Longoria


Discussion entries: 2





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wstepny projekt, probka, wersja probna


Explanation:
nie znajduje jednego slowa ktore w pelni by oddawalo "proof"

Kornelia Longoria
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wersja robocza


Explanation:
ja w pracy uzywam takiego wła¶nie zwrotu :)

Dominiczak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki, ale kromalin też poszedl do pamiętniczka

1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kromalin


Explanation:
kromalin to techniczne okreslenie na odbitke probna wychodzaca z kliszy (maszyny) do zatwierdzenia przez zleceniodawce. tutaj to chyba pasuje, bo wlasnie jest "final output production printer". kazdy fachman od drukarstwa wie co to jest kromalin :)

mysle, ze po tej linii mozna poszukac
http://elamed.com.pl/przystoliku/reklama-par.html

http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=kromalin&btnG=S...

HTH :)


--------------------------------------------------
Note added at 2 days 23 mins (2004-08-09 13:59:27 GMT)
--------------------------------------------------

po zastanowieniu sie -- w tym wypadku chodzi o broszure, czyli \'wydruk problny\' - tak jak hard proof

kromaliny (po dopytaniu) sa (prawie) zawsze wielokolorowe i wielkoformatowe (np. A1), a tu chodzi raczej o cos mniejszego, wielostronicowego

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20