KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

a date palm tree!

Polish translation: drzewo randkowe


07:54 Jul 27, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: a date palm tree!
'A date palm tree! Wow, I haven't had a date in years. And I always thought I was rather attractive.'

dziwna gra słow, no i utknelam znowu :( wiem o co chodzi, ale nie wiem, jak to po polsku dac, zeby zachowalo sens mniej wiecej ... To z gry komputerowej.
ewa markiewicz-bakra�c
United Kingdom
Polish translation:drzewo randkowe
Explanation:
Ja bym tu olał daktyle. Tłumaczenie gry komputerowej pozwala, a czasem nawet wymusza odejście nieco od oryginału. To tłumaczenie ma być bardziej piękne, niż wierne ;) Musi odpowiadać przede wszystkim temu, co się dzieje na ekranie, niż tekstowi oryginalnemu.
Selected response from:

Jakub Radzimiński
Poland
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1palma daktylowaMonika Lawrence
4 -2drzewo randkoweJakub Radzimiński


Discussion entries: 5





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
palma daktylowa


Explanation:
;-)

Monika Lawrence
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jakub Radzimiński: I cała gra słów poszła w cholerę... / źle się wyraziłem, bo gra słów jest nie przetłumaczalna - cały klimat wypowiedzi cholera bierze
1 min

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
drzewo randkowe


Explanation:
Ja bym tu olał daktyle. Tłumaczenie gry komputerowej pozwala, a czasem nawet wymusza odejście nieco od oryginału. To tłumaczenie ma być bardziej piękne, niż wierne ;) Musi odpowiadać przede wszystkim temu, co się dzieje na ekranie, niż tekstowi oryginalnemu.

Jakub Radzimiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ensor: i cala gra slow poszla w cholere...
10 mins

disagree  pidzej: widzenie drzewa - palmy daktylowej - nic nie zmienia - dalej nie ma gry słów
33 mins