KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

my hand fits yours

Polish translation: moja dłoń dobrze leży w twojej


18:25 Mar 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: my hand fits yours
Ideas for literary translation please....
xxxcpuzey
Polish translation:moja dłoń dobrze leży w twojej
Explanation:
Tak romantycznie. ;-)

Jak w tym zdaniu: "Jeżeli nie jesteś mi przeznaczona, to dlaczego moja dłoń tak dobrze leży w twojej?"
Selected response from:

Przemysław Szkodziński
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2moja dłoń dobrze leży w twojejPrzemysław Szkodziński
5moja dłoń pasuje jak ulał do TwojejMarcelina Haftka
4pasujemy do siebie/dobralismy sie
Joanna Carroll
4idziemy ręka w rękę
SlawekW
3moja dłoń dopasowana jest do TwojejKatarzyna Kolenda


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pasujemy do siebie/dobralismy sie


Explanation:
i tym podobne...

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2007-03-18 18:43:56 GMT)
--------------------------------------------------

Twoja dlon sie w mojej miesci (doskonale).

Joanna Carroll
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 56

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
moja dłoń dobrze leży w twojej


Explanation:
Tak romantycznie. ;-)

Jak w tym zdaniu: "Jeżeli nie jesteś mi przeznaczona, to dlaczego moja dłoń tak dobrze leży w twojej?"

Przemysław Szkodziński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
2 hrs

agree  maczopikczo
378 days

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
moja dłoń pasuje jak ulał do Twojej


Explanation:
Just another possibility...

Marcelina Haftka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
moja dłoń dopasowana jest do Twojej


Explanation:
taka jest moja wersja:)

Katarzyna Kolenda
Native speaker of: Native in PolishPolish

19 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
idziemy ręka w rękę


Explanation:
kilka linków godnych jest uwagi: http://tinyurl.com/33fjue

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28