KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

Pooh's Theme Song, pop-up Pooh

Polish translation: melodia przewodnia z "Kubusia Puchatka"


17:10 Apr 4, 2007
English to Polish translations [PRO]
Poetry & Literature
English term or phrase: Pooh's Theme Song, pop-up Pooh
"FEATURES:
• Pooh's Theme Song !
• Rotating Tigger & pop-up Pooh!
• Light up bee-hive & fun songs!
• Shifting gears & revving sounds!"


Samochod-zabawka przeznaczony dla dzieci do 3 lat.

Pomożecie...? :)
Matylda Zwojnowska
Polish translation:melodia przewodnia z "Kubusia Puchatka"
Explanation:
albi piosenka,

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2007-04-04 17:33:05 GMT)
--------------------------------------------------

tak mi się jakoś wydaje, że to piosenka z filmu po prostu w kółko będzie odtwarzana :)
Selected response from:

Piotr Jańczuk
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1melodia przewodnia z "Kubusia Puchatka"
Piotr Jańczuk
3podnosząca się figurka
Andrzej Mierzejewski
3Puchatkowa mruczanka
Joanna Rączka


Discussion entries: 12





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pooh's theme song, pop-up pooh
Puchatkowa mruczanka


Explanation:
Tak pioseneczki Puchatka tłumaczyła pani Irena Tuwim.

Joanna Rączka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pooh's theme song
melodia przewodnia z "Kubusia Puchatka"


Explanation:
albi piosenka,

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2007-04-04 17:33:05 GMT)
--------------------------------------------------

tak mi się jakoś wydaje, że to piosenka z filmu po prostu w kółko będzie odtwarzana :)

Piotr Jańczuk
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziękuję za pomoc :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krzysztof Nowoszynski: "theme song" z instrukcji/opisu na pudełku jest formalne i byłbym za melodią przewodnią; pop-up pooh to oczywiście "wyskakujący miś" (nie wiem, jak dokładnie ta zabawka działa)
5 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pop-up pooh
podnosząca się figurka


Explanation:
Propozycja, z pominięciem nazwy i płci misia.
Kiedyś widziałem takie cudo techniki: gdy samochodzik toczy się, to figurka misia podnosi się i opada, jakby jechał konno.
Możliwe, że to taki sam przypadek.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 88