KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

Investigative Reporter

Polish translation: dziennikarz śledczy


02:51 Oct 25, 2007
English to Polish translations [PRO]
Poetry & Literature
English term or phrase: Investigative Reporter
Investigative Reporter

Po prostu dziennikarz czy istnieje przyblizone okreslenie?
Ivona
United States
Polish translation:dziennikarz śledczy
Explanation:
chyba tak ;-)
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Coz, poniewaz wczoraj popelnilam blad musze przyznac punkty osobie, ktora pierwsza czasowo odpowiedziala na zadane pytanie. Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dziennikarz śledczy
iseult
4dziennikarz śledczy
Adam Lankamer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
investigative reporter
dziennikarz śledczy


Explanation:
chyba tak ;-)

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 68
Grading comment
Coz, poniewaz wczoraj popelnilam blad musze przyznac punkty osobie, ktora pierwsza czasowo odpowiedziala na zadane pytanie. Dziekuje.

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
investigative reporter
dziennikarz śledczy


Explanation:
wg Kościuszki i często używany...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-10-25 02:55:44 GMT)
--------------------------------------------------

hehehe, ale ja mam przykłady :)))

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-10-25 02:56:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dziennikarstwosledcze.wshe.lodz.pl/

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2007-10-25 03:07:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

cóż mówi się trudno... ktoś nie śpi żeby spać mógł ktoś... Dobranoc :((


    Reference: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls...
iseult
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12