KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

having a positive attitude

Polish translation: z powodu pozytywnego nastawienia/dzięki pozytywnemu nastawieniu/za pozytywne nastawienie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:having a positive attitude
Polish translation:z powodu pozytywnego nastawienia/dzięki pozytywnemu nastawieniu/za pozytywne nastawienie
Entered by: Piotr Fras

23:07 Mar 5, 2008
English to Polish translations [PRO]
Poetry & Literature
English term or phrase: having a positive attitude
Recipients of this award were selected by their colleagues for having a positive attitude and always demonstrating integrity and professionalism in their work and personal lives
Ivona
United States
z powodu pozytywnego nastawienia/dzięki pozytywnemu nastawieniu/za pozytywne nastawienie
Explanation:
...
Selected response from:

Piotr Fras
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3z powodu pozytywnego nastawienia/dzięki pozytywnemu nastawieniu/za pozytywne nastawienie
Piotr Fras
3 +1ze względu na pozytywną postawę w pracy
Krzysztof Raczkowiak
4za pozytywną postawę w pracy/podejście do pracy
Adam Lankamer
3posiadanie pozytywnego nastawieniaEwelina Kwiatek


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
posiadanie pozytywnego nastawienia


Explanation:
positive attitude - pozytywne nastawienie, pozytywna postawa

Ewelina Kwiatek
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Krzysztof Raczkowiak: Nastawienia się raczej nie posiada, a przejawia.
11 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
z powodu pozytywnego nastawienia/dzięki pozytywnemu nastawieniu/za pozytywne nastawienie


Explanation:
...

Piotr Fras
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bubz: wybieram: 'za pozytywne nastawienie'
4 mins
  -> Dzięki!

agree  Sylwia Dziuba
6 hrs
  -> Dzięki

agree  KMC GLOBAL
12 hrs
  -> Dzięki

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
for having a positive attitude
za pozytywną postawę w pracy/podejście do pracy


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 68

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ze względu na pozytywną postawę w pracy


Explanation:
Różnica między tą a powyższymi propozycjami jest raczej stylistyczna niż semantyczna.
Pozdrawiam

Krzysztof Raczkowiak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Nie ma żadnej, bo "for" nie stanowi części pytania.:)
8 hrs

agree  TLUMACZ77: stylistycznie ładnie
21 hrs