KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

Who used to treat people so frosty

Polish translation: Który traktował innych ostro


07:36 Apr 29, 2008
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: Who used to treat people so frosty
Przy okazji konkursu na "starostwo", poza konkursem przedstawiłem swoją opinię na ten temat w formie następującego limeryku:

There was a clerk of Starosty
Who used to treat people so frosty
That those with no mercy
Just couldn't help cursing:
"A niechże obsypią cię krosty!"

Przejęty (jak każdy twórca) troską o los swego dzieła, postanowiłem wydobyć je z zakamarków ubocznego wątku i udostępnić publicznemu oglądowi (oraz osądowi). Aby nie być posądzonym wyłącznie o chęć zaspokojenia własnej próżności, proponuję Szanownemu Koleżeństwu zabawę z wykorzystaniem mechanizmów i reguł KudoZ. Choć będę oceniał każdy wers z osobna, to jednak proszę o zachowanie minimum rytmu i rymu oraz spójności semantycznej. Życzę miłej zabawy!
Oto kolejny wers:
Jerzy Matwiejczuk
Polish translation:Który traktował innych ostro
Explanation:
Miało raz urzędnika Starostwo,
Który traktował innych ostro


moja propozycja ;)
Selected response from:

EnglishDirect
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3który w stosunku do innych był zimny
monico
3ktory traktowal ludzi w lodowaty sposob
~Ania~
3Który traktował innych ostro
EnglishDirect


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
who used to treat people so frosty
Który traktował innych ostro


Explanation:
Miało raz urzędnika Starostwo,
Który traktował innych ostro


moja propozycja ;)

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
who used to treat people so frosty
ktory traktowal ludzi w lodowaty sposob


Explanation:
:)

~Ania~
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 9

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
who used to treat people so frosty
który w stosunku do innych był zimny


Explanation:
Może tak? :)

albo w relacjach międzyludzkich...
lub w stosunku do drugiego człowieka...

Propozycje.

monico
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4