KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

to have a sting in its tail

Polish translation: miłe złego początki (lecz koniec żałosny)


08:47 Sep 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: to have a sting in its tail
przysłowie
Mateusz Kiecz
United Kingdom
Polish translation:miłe złego początki (lecz koniec żałosny)
Explanation:
Myślę, że w przypadku przysłowia ("pleasure has a sting in its tail" i podobne, związane z grzechem) należy znaleźć najbliższy jego polski odpowiednik, tzn. jak wyżej.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Dziękuję. Bardziej pasuje do kontekstu, że chodziło o to iż prezent miał sting in its tail. Pozdrawiam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1przykra niespodziankamakawa
3miłe złego początki (lecz koniec żałosny)
Jerzy Matwiejczuk


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
przykra niespodzianka


Explanation:
a sting in the tail przykra niespodzianka;
Oxford-PWN

makawa
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bubz: okazać się przykrą niespodzianką
1 hr

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
miłe złego początki (lecz koniec żałosny)


Explanation:
Myślę, że w przypadku przysłowia ("pleasure has a sting in its tail" i podobne, związane z grzechem) należy znaleźć najbliższy jego polski odpowiednik, tzn. jak wyżej.


Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 138
Grading comment
Dziękuję. Bardziej pasuje do kontekstu, że chodziło o to iż prezent miał sting in its tail. Pozdrawiam!