KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

Pytanie konkursowe XX/5

Polish translation: XX/5


20:01 Mar 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / crime
English term or phrase: Pytanie konkursowe XX/5
The drawers of a _bureau_, which stood in one corner were open, and had been, apparently, rifled, although many articles still remained in them.

===
Dziś pytanie bardzo łatwe, bo nie chcę Was męczyć przed pałłałem http://www.proz.com/powwow/502

Zasady konkursu, jak zwykle, na Forum
http://www.proz.com/topic/19593
leff
Polish translation:XX/5
Explanation:
Szuflady sekretarzyka, który znajdował się w jednym z rogów pokoju, były poodsuwane, i najwyraźniej zostały splądrowane, choć wiele z przedmiotów wciąż w nich pozostało.
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
Dziś odpowiedź NowEvy brzmi mi najlepiej. A więc 4 kudoZy trafiają do Londynu :-D
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5XX/5
Marek Urban
4xx/5
ArturSz
4XX/5
*eva*
3xx/5
Iza Szczypka
3XX/5Przemysław Szkodziński


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe xx/5
XX/5


Explanation:
Szuflady sekretarzyka, który znajdował się w jednym z rogów pokoju, były poodsuwane, i najwyraźniej zostały splądrowane, choć wiele z przedmiotów wciąż w nich pozostało.

*eva*
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 130
Grading comment
Dziś odpowiedź NowEvy brzmi mi najlepiej. A więc 4 kudoZy trafiają do Londynu :-D

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe xx/5
XX/5


Explanation:
Szuflady stojącego w jednym z kątów sekretarzyka były pootwierane. Wyglądało na to, iż zostały ograbione, chociaż pozostało w nich sporo przedmiotów.

Ja się z przyczyn technicznych na pałłał wybrać nie mogę. A szkoda.

Przemysław Szkodziński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
XX/5


Explanation:
Szuflady biurka stojącego w jednym kącie były pootwierane i wyglądały na splądrowane, choć większość przedmiotów ocalała.

Marek Urban
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe xx/5
xx/5


Explanation:
Szuflady sekretarzyka w kącie były powyciągane, i chociaż najwidoczniej ktos go splądrował, to wiele rzeczy zostawił w spokoju.

ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

1 day15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe xx/5
xx/5


Explanation:
Szuflady stojącego w kącie sekretarzyka zostały otwarte i najwyraźniej splądrowane, choć wiele przedmiotów jeszcze w nich pozostało.

Chyba nie jestem dziś w formie, ale nie odpuszczę...

Iza Szczypka
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16