KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

Pytanie konkursowe XX/7

Polish translation: XX/7


18:53 Mar 28, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / crime
English term or phrase: Pytanie konkursowe XX/7
It had no contents beyond a few old letters, and other papers of little consequence.

===
Zgodnie z obietnicą, pytanie niezbyt trudne ;-)

Zasady konkursu w dalszym ciągu pod
http://www.proz.com/topic/19593
leff
Polish translation:XX/7
Explanation:
Nie zawierał nic oprócz kilku starych listów i innych mało istotnych papierów.
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Dziś wybór był trudny, bo wszystkie odpowiedzi były dobre i bardzo do siebie podobne. Odpowiedź Ani brzmi mi najlepiej. Brawo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4XX/7
*eva*
4XX/7
Anna Bittner
4XX/7
lim0nka
4xx/7
ArturSz
3come-back
Dorota Cooper
3XX/7Przemysław Szkodziński
3xx/7
Iza Szczypka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe xx/7
XX/7


Explanation:
Było w nim zaledwie kilka starych listów i inne papiery o niewielkim znaczeniu.

lim0nka
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 142

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe xx/7
XX/7


Explanation:
Nie zawierał nic poza kilkoma starymi listami i innymi papierami o nikłej wadze.

Przemysław Szkodziński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe xx/7
xx/7


Explanation:
Nie było tam nic oprócz paru starych listów i innych mało ważnych papierów.

Iza Szczypka
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe xx/7
xx/7


Explanation:
Był pusty, jeśli nie liczyć paru starych listów i innych mało znaczących papierów.

ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe xx/7
XX/7


Explanation:
Całą jego zawartość stanowiło kilka starych listów i dokumentów o niewielkiej wartości.

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs 44 mins (2004-03-29 18:38:33 GMT)
--------------------------------------------------

... i niezbyt ważnych dokumentów.

zawartość/wartość :(

*eva*
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 130

1 day15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe xx/7
XX/7


Explanation:
Nie zawierał nic oprócz kilku starych listów i innych mało istotnych papierów.

Anna Bittner
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Dziś wybór był trudny, bo wszystkie odpowiedzi były dobre i bardzo do siebie podobne. Odpowiedź Ani brzmi mi najlepiej. Brawo.

2 days14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe xx/7
come-back


Explanation:
Zawierał jedynie kilka starych listów i różne inne świstki.

Dorota Cooper
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4