KudoZ home » English to Polish » Poetry & Literature

hooked up with the Compton dope exchange

Polish translation: związac się z punktem wymiany narkotyków w Compton


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hooked up with the Compton dope exchange
Polish translation:związac się z punktem wymiany narkotyków w Compton
Entered by: Pawel Gromek

00:53 Dec 8, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: hooked up with the Compton dope exchange
Scagnelli hooked up with the Compton dope exchange.
Ivona
United States
Scagnelli związali się z punktem wymiany narkotyków w Compton.
Explanation:
Scagnelli związali się z punktem wymiany narkotyków w Compton. Prawdopodobnie chodzi tutaj o Campton, jedną z gorszych dzielnic Los Angeles.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 29 mins (2004-12-08 03:22:42 GMT)
--------------------------------------------------

druga propozycja: \"Scagnelli podłączyli się do punktu wymiany narkotyków w Compton.\"
Selected response from:

Pawel Gromek
United States
Grading comment
Thank you.
I zgadza sie, to sie odnosi do dzielnicy w L.A.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1...przyłączył się do Comptona...dalej:
goodline
3Scagnelli związali się z punktem wymiany narkotyków w Compton.Pawel Gromek


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hooked up with the compton dope exchange
Scagnelli związali się z punktem wymiany narkotyków w Compton.


Explanation:
Scagnelli związali się z punktem wymiany narkotyków w Compton. Prawdopodobnie chodzi tutaj o Campton, jedną z gorszych dzielnic Los Angeles.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 29 mins (2004-12-08 03:22:42 GMT)
--------------------------------------------------

druga propozycja: \"Scagnelli podłączyli się do punktu wymiany narkotyków w Compton.\"

Pawel Gromek
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
Grading comment
Thank you.
I zgadza sie, to sie odnosi do dzielnicy w L.A.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
hooked up with the compton dope exchange
...przyłączył się do Comptona...dalej:


Explanation:
przyłączył się / nawiązał kontakt / zaczął współpracować / pracować z /zaczął kupować / sprzedawać / handlować z Comptonem / na rynku Comptona...
...z "firmą" Comptona
...korzystać z usług Comptona (jako dystrybutora)
...wszedł do sieci Comptona


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 12 mins (2004-12-08 09:05:47 GMT)
--------------------------------------------------

BTW
punkt wymiany wydaje mi sie co najmniej lekko niedopowiedziane
Compton - Exchange = (zaledwie) punkt ???
(but that\'s just IMVHO)

goodline
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Pawel Bartoszewicz: good line, dope exchange to ordynarna dilerka narkotykami, a Compton to miejsce
1 min
  -> It's not that I don't know what dope is, but thanks for the confirmation ;-) It's just that I'm looking for some decent words describing the Compton-related dope-dealing business-enterprise, however ordynarny it might be/sure is.