KudoZ home » English to Polish » Printing & Publishing

cover with UV

Polish translation: nałożyć powłokę lakieru utrwalanego promieniowaniem UV


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cover with UV
Polish translation:nałożyć powłokę lakieru utrwalanego promieniowaniem UV
Entered by: Piotr Bienkowski

06:52 May 22, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing / printing
English term or phrase: cover with UV
rodzaj okładki
Piotr Kurek
nałożyć powłokę lakieru utrwalanego promieniowaniem UV
Explanation:
raczej tak
Selected response from:

Piotr Bienkowski
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nałożyć powłokę lakieru utrwalanego promieniowaniem UV
Piotr Bienkowski
4okładka zabezpieczająca przed działaniem promieni ultrafioletowych
Tomasz Niedbala
4okładka lakierowana UV
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
okładka lakierowana UV


Explanation:
bardzo dużo linków w google

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 21

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
okładka zabezpieczająca przed działaniem promieni ultrafioletowych


Explanation:
TN

Tomasz Niedbala
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nałożyć powłokę lakieru utrwalanego promieniowaniem UV


Explanation:
raczej tak

Piotr Bienkowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Grading comment
Dziękuję