KudoZ home » English to Polish » Printing & Publishing

laser(s)

Polish translation: wydruki laserowe


15:30 Feb 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
English term or phrase: laser(s)
Jest to fragment instrukcji dotyczących sposobu drukowania opakowania, umieszczonych na tym opakowaniu (w postaci pliku PDF) w miejscu, które po wycięciu formy będzie opadem. Są tam podane wzorniki kolorów (cyjan/magenta/żółty/czarny) i inne informacje oraz takich kilka zdań:

All approved artworks have been set to a 1:1 scale cased on cutter forms or dimensions supplied. Any lasers supplied with artwork disks are not intended to represent accurate size or colour, they are a visual guideline to the disk contents only.

Co to za lasery, psia kość?
Maciek Drobka
Poland
Polish translation:wydruki laserowe
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Grzegorz Mysiński
Poland
Grading comment
Dziękuję, to tutaj pasuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2wydruki laseroweGrzegorz Mysiński
4wykrojniki laserowe
bartek
2lasrs = laser prints (?)
AKhram


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
lasrs = laser prints (?)


Explanation:
"It is essential that you provide a colour laser print/s of the supplied artwork on disk."
http://www.fusionsurfaces.com/mod_products/CustomArt File Fo...

AKhram
Native speaker of: Native in RussianRussian

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wykrojniki laserowe


Explanation:
referencja powyżej
tak myslę, przy paczkach papierosów miałam własnie takie lasers, ale to było Italian style :)

--------------------------------------------------
Note added at   9 min (2008-02-19 15:40:11 GMT)
--------------------------------------------------

Możesz też i matryce wrzucic - sprawdź, co Ci lepiej będzie chodzić

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: Wątpliwe, aby wykrojnik (czyli kawał metalu, obojętne, czy był wykonany przy użyciu lasera, czy nie) mógł przedstawiać choćby w przybliżeniu kolor nadruku.
2 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
wydruki laserowe


Explanation:
propozycja


    Reference: http://www.centreprint.co.uk/technical.htm
    Reference: http://www.proz.com/kudoz/781128
Grzegorz Mysiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję, to tutaj pasuje.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO
2 hrs
  -> dziękuję

agree  Tomasz Poplawski: zgadzam się z rozumowaniem Andrzeja, w komentarzu do odp. bartka; wydruki laserowe są przybliżeniem, a wierny artwork (do bardziej zaawansowanej drukarki) jest na dysku
2 hrs
  -> dzięki