KudoZ home » English to Polish » Printing & Publishing

folded A4

Polish translation: (ulotka informacyjna) składana A4


12:18 Feb 12, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
English term or phrase: folded A4
Content for a leaflet informing on XYZ (folded A4):
tabor
Poland
Polish translation:(ulotka informacyjna) składana A4
Explanation:
arkusz A4 może być składany na pół lub na trzy części (ulotka trójdzielna)
Selected response from:

ECOlibre
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(ulotka informacyjna) składana A4
ECOlibre
4falcowany A4
PiotrekAnd
4złożony (arkusz) A4
Jerzy Matwiejczuk


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
folded a4
złożony (arkusz) A4


Explanation:
... aby utworzyć 3-częściowy folder, jak pamiętam:)

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38
Notes to answerer
Asker: dziękuję


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
folded a4
falcowany A4


Explanation:
złożony jest pewnie ok, tylko dodam, że "falcowanie" to termin fachowy, tak jak "złamywanie" i tym różni się od składania, że chodzi o samo zaginanie papieru, a nie układanie tesktu


PiotrekAnd
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: dziękuję, ale za fachowo


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
folded a4
(ulotka informacyjna) składana A4


Explanation:
arkusz A4 może być składany na pół lub na trzy części (ulotka trójdzielna)

ECOlibre
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
21 hrs
  -> dziękuję :-)