KudoZ home » English to Polish » Printing & Publishing

cartridge plug

Polish translation: zatyczka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cartridge plug
Polish translation:zatyczka
Entered by: Teresa Goscinska

12:26 Jan 14, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing / Printing
English term or phrase: cartridge plug
Use pointed object to push plug inside cartridge.
Jest instrukcja napelniania kartridza. Aby wlozyc igle nalezy najpierw usunac plug - czy jest to jakas specjalistyczna nazwa?
brion
Australia
zatyczka????
Explanation:
Instrukcja napełniania
... znajduje się otworek, który jest wylotem kanalika wyrównującego ciśnienie wewnątrz
kartridża. ... Zatyczka ma niewielki otworek umożliwiający napełnianie ...
www.olinex.com.pl/instr_naplhp.htm - 9k - Cached - Similar pages

Canon 9

Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zatyczka????
Teresa Goscinska
2 +1gumowy korek/ zatyczka
PAS


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zatyczka????


Explanation:
Instrukcja napełniania
... znajduje się otworek, który jest wylotem kanalika wyrównującego ciśnienie wewnątrz
kartridża. ... Zatyczka ma niewielki otworek umożliwiający napełnianie ...
www.olinex.com.pl/instr_naplhp.htm - 9k - Cached - Similar pages

Canon 9



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziekuje

35 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
gumowy korek/ zatyczka


Explanation:
jak rozumiem chodzi o ten malutki gumowy "pipsztak" na wkładzie z atramentem

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 13:03:10 (GMT)
--------------------------------------------------

na marginesie - nie usunąć, tylko wepchnąć do środka.

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Palewicz
3 hrs