KudoZ home » English to Polish » Psychology

free discourse

Polish translation: umiejętność formułowania wypowiedzi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:free discourse
Polish translation:umiejętność formułowania wypowiedzi
Entered by: Witold Chocholski

17:57 Jul 3, 2007
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Psychology
English term or phrase: free discourse
Ze spisu .... (wiecej kontekstu brak)

color naming
shape identification
free discourse
polsKArina
United States
umiejętność formułowania wypowiedzi
Explanation:
Zakładam, że chodzi tu o spis pewnych umiejętności.
Mamy zatem: nazywanie kolorów, identyfikację kształtów oraz umiejętność formułowania wypowiedzi. Bez kontekstu mogę tylko zgadywać. Możliwości jest wiele, może moja propozycja nieco pomoże.

IMHO
Selected response from:

Witold Chocholski
Poland
Grading comment
Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2wolna wypowiedź
Ewa Dabrowska
3umiejętność formułowania wypowiedzi
Witold Chocholski


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wolna wypowiedź


Explanation:
propozycja

Ewa Dabrowska
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciek Pastuszka: albo inaczej "swobodna wypowiedź" - termin z psychologii rozwojowej i metodyki nauczania
1 hr

agree  Adam Olszewski: Popieram 'swobodna wypowiedź', albo raczej 'swobodne wypowiadanie się', jako że jest to spis umiejętności, a nie czynności.
12 hrs

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
umiejętność formułowania wypowiedzi


Explanation:
Zakładam, że chodzi tu o spis pewnych umiejętności.
Mamy zatem: nazywanie kolorów, identyfikację kształtów oraz umiejętność formułowania wypowiedzi. Bez kontekstu mogę tylko zgadywać. Możliwości jest wiele, może moja propozycja nieco pomoże.

IMHO


Witold Chocholski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14
Grading comment
Dziekuje.
Notes to answerer
Asker: Przepieknie dziekujemy :) Czlowiek gubi sie po nieprzespanej nocy spedzonej przy tlumaczeniu.