KudoZ home » English to Polish » Psychology

płytka reakcja sytuacyjna

Polish translation: superficial situational response


20:03 Nov 1, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Psychology
English term or phrase: płytka reakcja sytuacyjna
jako przyczyna próby samobójczej
Anna Adamczak
Poland
Polish translation:superficial situational response
Explanation:
Też mi się nie wydaje, żeby to był jakiś stuprocentowy zwrot - w żadnym razie nie skreśliłbym wiec też poprzedniej odpowiedzi. W każdym razie shallow bardziej mi tu pasuje niż trivial. Ale z ciekawości podrążyłem i najwięcej wyguglowań w połączeniu z suicide to ma chyba "superficial response".
Selected response from:

Mariusz Moryl
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3flat/blunted situational afectdinde
3superficial situational responseMariusz Moryl
2shallow situational reaction
Stanislaw Czech, MCIL


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
plytka reakcja sytuacyjna
shallow situational reaction


Explanation:
Da sie wyguglac situational reaction w polaczeniu z suicide,

razem z shallow nie ma przykladow ale tak samo w polskim nie ma w Google przykladow na cala fraze.

Powodzenia :-)


    Reference: http://tinyurl.com/26t5vw
Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
superficial situational response


Explanation:
Też mi się nie wydaje, żeby to był jakiś stuprocentowy zwrot - w żadnym razie nie skreśliłbym wiec też poprzedniej odpowiedzi. W każdym razie shallow bardziej mi tu pasuje niż trivial. Ale z ciekawości podrążyłem i najwięcej wyguglowań w połączeniu z suicide to ma chyba "superficial response".

Mariusz Moryl
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziekuje

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
på‚ytka reakcja sytuacyjna
flat/blunted situational afect


Explanation:
hh

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-11-02 00:45:09 GMT)
--------------------------------------------------

affect,

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-11-02 00:49:02 GMT)
--------------------------------------------------

or constricted affect, zalezy od kontekstu i nasilenia

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-11-02 00:59:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.minddisorders.com/A-Br/Affect.html

dinde
Native speaker of: Native in PolishPolish