KudoZ home » English to Polish » Psychology

Pytanie konkursowe 9/XIX

Polish translation: odpowiedź XIX/9


23:19 Mar 2, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Psychology / bless'em ;o)
English term or phrase: Pytanie konkursowe 9/XIX
Being alive is one thing but having to deal with women emerging as individuals in their own right is enough to send their particular evolutionary process into retrogression.


Nawet jeśli już wszyscy poszli spać, to rano czeka ich świeżutkie pytanko prosto z pieca ;o)
*eva*
United Kingdom
Polish translation:odpowiedź XIX/9
Explanation:
Żyć to jedna sprawa, ale mieć do czynienia z kobietami wyłaniającymi się jako jednostki na własnych prawach wystarcza, by ich własny proces ewolucyjny zaczął się cofać.

===
Piękne zdanie ;-P
Tu aż się prosi o 'manie do czynienia', tajk jak w tym mandacie za 'niemanie świateł' ;-D
Selected response from:

leff
Grading comment
I proszę, do odważnych świat należy - leff otrzymuje dzisiaj 4 punkty, gdyż jego odpowiedź chyba najlepiej oddaje sens tego zdania. Youngling, welcome back! ;o)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1odpowiedź XIX/9
leff
4lepiej późno niż wcale ;oP
Dorota Cooper
4XIX/9
Anna Bittner
4XIX/9
lim0nka
39/XIX
A_Lex


Discussion entries: 1





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 9/xix
XIX/9


Explanation:
Problem utrzymania się przy życiu, to jedno, lecz już sam fakt, że mają do czynienia z kobietami, które same w sobie stanowią wielkie indywidualności, wystarczy, aby ich szczególnemu procesowi ewolucji zagroziła retrogresja.

lim0nka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe 9/xix
9/XIX


Explanation:
Utrzymanie się przy życiu, to jedno, ale pozostawanie w stałym kontakcie z kobietami kreującymi się na wielkie indywidualistki w zupełności wystarczy, aby ich nadzwyczajne procesy ewolucyjne uległy uwstecznieniu.

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 9/xix
XIX/9


Explanation:
Sam fakt życia to jedna strona medalu, lecz przymus obcowania z kobietami, będącymi wielkimi indywidualistkami wystarcza, by uwstecznić ich szczególny proces rozwoju.

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pytanie konkursowe 9/xix
odpowiedź XIX/9


Explanation:
Żyć to jedna sprawa, ale mieć do czynienia z kobietami wyłaniającymi się jako jednostki na własnych prawach wystarcza, by ich własny proces ewolucyjny zaczął się cofać.

===
Piękne zdanie ;-P
Tu aż się prosi o 'manie do czynienia', tajk jak w tym mandacie za 'niemanie świateł' ;-D

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 13
Grading comment
I proszę, do odważnych świat należy - leff otrzymuje dzisiaj 4 punkty, gdyż jego odpowiedź chyba najlepiej oddaje sens tego zdania. Youngling, welcome back! ;o)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Himawari: Leffie, to za odwage wystapienia w ekskluzywnie damskim towarzystwie!
1 hr

1 day16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 9/xix
lepiej późno niż wcale ;oP


Explanation:
Pozostawanie przy życiu to jedno, ale konieczność radzenia sobie z kobietami, które okazują się odrębnymi jednostkami wystarczy, by ich proces rozwojowy odwrócił się.

Dorota Cooper
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish