KudoZ home » English to Polish » Psychology

Pytanie konkursowe 11/XIX

Polish translation: 11/XIX


22:50 Mar 4, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Psychology / what drives them
English term or phrase: Pytanie konkursowe 11/XIX
So why do men seem to be scared of women? One reason is they desire us so much that they make fools of themselves in the approach.

Ostatnie pięć pytań pochodzi ze Wstępu ;-D
*eva*
United Kingdom
Polish translation:11/XIX
Explanation:
Czemu więc mężczyĽni zdaj± się bać kobiet? Jednym z powodów może być fakt, iż poż±daj± nas tak bardzo, że już na wstępie robi± z siebie idiotów.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-06 20:43:57 (GMT)
--------------------------------------------------

I, po zastanowieniu, v. 2.0 ;) :

Czemu więc mężczyĽni zdaj± się bać kobiet? Jedn± z przyczyn może być poż±danie. Pragn± nas tak bardzo, że już na wstępie robi± z siebie idiotów.
Selected response from:

Macieks
Poland
Grading comment
Już miałam podać wyniki, kiedy do grona odpowiadających przyłączył Macieks i to on właśnie jest dzisiejszym triumfatorem. Punkt dla Przemka za trafną interpretację "approach" rozumianego tutaj jako "sexual advance" właśnie. Punkt dla leffa za "doszczętne ogłupienie" - Brawo panowie! Czyżby własne doświadczenie okazywało się tu pomocne? ;o)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
511/XIXMacieks
4odpowiedź XIX/11
leff
4XIX/11
lim0nka
4XIX/11
Anna Bittner
4tym razem pierwsza :oP
Dorota Cooper
311/XIX
A_Lex
311/XIX
Himawari
311/XIXPrzemysław Szkodziński


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 11/xix
XIX/11


Explanation:
Dlaczego więc mężczyźni boją się kobiet? Jedną z przyczyn jest fakt, że tak bardzo nas pragną, iż próbując się do nas zbliżyć, robią z siebie głupców.

lim0nka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 11/xix
tym razem pierwsza :oP


Explanation:
Więc dlaczego faceci zdają się obawiać kobiet? Jednym z powodów jest to, że tak bardzo nas pragną, że przy bliższym kontakcie robią z siebie głupków.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2004-03-04 23:02:25 GMT)
--------------------------------------------------

Jednak nie pierwsza, ale przed leffem - zawszeć to coś ;oP

Właśnie zaczęłam się zastanawiać, jak utworzyć po polsku pytanie przez inwersję - chyba czas już się położyć...

Dorota Cooper
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: pomyliły Ci się konkursy. Tu się nie liczy szybkość ino jakość. A ta u mnie jest najwyższa ;-P
1 hr
  -> tak tak, jasne. Lekarz kazał potakiwać ;oP

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 11/xix
XIX/11


Explanation:
Tak więc dlaczego mężczyźni wydają się bać kobiet? Jedną z przyczyn jest ich tak wielkie pożądanie, że robią z siebie głupców, próbując się do nas zbliżyć.

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe 11/xix
11/XIX


Explanation:
Dlaczego mężczyźni sprawiają wrażenie, że się boją kobiet? Między innymi dlatego, że za bardzo nas pragną i z tego pragnienia błaźnią się przy bliższym podejściu.

Himawari
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 11/xix
odpowiedź XIX/11


Explanation:
Dlaczegóż więc mężczyźni wydają się bać kobiet? Jedną z przyczyn jest to, że tak bardzo nas pożądają, iż podchodząc do nas do szczętu głupieją.



leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 13

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe 11/xix
11/XIX


Explanation:
Dlaczegóż to więc mężczyźni zdają się bać kobiet? Jedną z przyczyn jest skrajne pożądanie, z którego powodu wychodzą na głupców przy każdej próbie podboju.

Przemysław Szkodziński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe 11/xix
11/XIX


Explanation:
Dlaczego zatem mężczyźni wydają się być przerażeni na widok kobiet? Otóż jedną z przyczyn może być to, że pragną nas tak mocno, że przy bliższym kontakcie robią z siebie idiotów.

oj tak, tak..;D

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
11/XIX


Explanation:
Czemu więc mężczyĽni zdaj± się bać kobiet? Jednym z powodów może być fakt, iż poż±daj± nas tak bardzo, że już na wstępie robi± z siebie idiotów.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-06 20:43:57 (GMT)
--------------------------------------------------

I, po zastanowieniu, v. 2.0 ;) :

Czemu więc mężczyĽni zdaj± się bać kobiet? Jedn± z przyczyn może być poż±danie. Pragn± nas tak bardzo, że już na wstępie robi± z siebie idiotów.

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Już miałam podać wyniki, kiedy do grona odpowiadających przyłączył Macieks i to on właśnie jest dzisiejszym triumfatorem. Punkt dla Przemka za trafną interpretację "approach" rozumianego tutaj jako "sexual advance" właśnie. Punkt dla leffa za "doszczętne ogłupienie" - Brawo panowie! Czyżby własne doświadczenie okazywało się tu pomocne? ;o)