KudoZ home » English to Polish » Psychology

Pytanie konkursowe 12/XIX

Polish translation: odpowiedź XIX/12


20:40 Mar 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Psychology / what drives them
English term or phrase: Pytanie konkursowe 12/XIX
They've had a rough ride for a few decades: humiliated if they're tough, laughed at if they're helpful. They couldn't win.
*eva*
United Kingdom
Polish translation:odpowiedź XIX/12
Explanation:
Przez kilka dziesięcioleci mieli przechlapane - gdy byli hardzi, upokarzano ich, gdy byli uczynii - wyśmiewano. Nie mogli wygrać.

===
Czyli jedyne wyjście - udawać niezainteresowanych. Wtedy same przyjdziecie w łachę. ;-P
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzisiaj zwycięskie fanfary dla leffa, za "hardych" i "uczynnych", tuz za jest odpowiedź Himawari, przede wszystkim za "stracone pozycje", ale również za "spolegliwość".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5odpowiedź XIX/12
leff
3 +112/XIX
Himawari
4XIX/12
lim0nka
412/XIXMacieks
4XIX/12
Anna Bittner
312/XIXPrzemysław Szkodziński
312/XIX
A_Lex


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe 12/xix
12/XIX


Explanation:
Przez dziesiątki lat nie mieli lekko: twardzi poniżani, pomocni wyśmiewani. Nie mogli wygrać.

Przemysław Szkodziński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 12/xix
XIX/12


Explanation:
Przez dziesiątki lat mieli ciężkie życie: twardych poniżano, a z pomocnych się naśmiewano. Nie mogli wygrać.

lim0nka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe 12/xix
12/XIX


Explanation:
Przez dziesiątki lat nie było im łatwo: poniżano ich, gdy byli twardzi, naśmiewano się, gdy próbowali pomóc. Nie mogli wygrać.

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
pytanie konkursowe 12/xix
odpowiedź XIX/12


Explanation:
Przez kilka dziesięcioleci mieli przechlapane - gdy byli hardzi, upokarzano ich, gdy byli uczynii - wyśmiewano. Nie mogli wygrać.

===
Czyli jedyne wyjście - udawać niezainteresowanych. Wtedy same przyjdziecie w łachę. ;-P

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 13
Grading comment
Dzisiaj zwycięskie fanfary dla leffa, za "hardych" i "uczynnych", tuz za jest odpowiedź Himawari, przede wszystkim za "stracone pozycje", ale również za "spolegliwość".

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pytanie konkursowe 12/xix
12/XIX


Explanation:
Od dwudziestu, trzydziestu lat przyszły na nich ciężkie czasy: upokarzani są za postawę macho, a wyśmiewani za spolegliwość. Ani tak, ani siak - zawsze na straconych pozycjach.

Himawari
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Macieks: za 'stracone pozycje'
21 hrs
  -> dziekuje!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 12/xix
XIX/12


Explanation:
Przez kilka dziesięcioleci życie było dla nich ciężkim kawałkiem chleba - poniżani za twardość, wyśmiewani z chęć bycia pomocnym. Nie mieli żadnych szans na wygraną.

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
12/XIX


Explanation:
Przez kilka dziesi±tków lat mieli ciężkie życie: poniżani za bycie twardymi, wy¶miewani, gdy okazali chęć pomocy. Zawsze na przegranej pozycji.

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4