KudoZ home » English to Polish » Psychology

Pytanie konkursowe 14/XIX

Polish translation: -


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pytanie konkursowe 14/XIX
Polish translation:-
Entered by: bartek

22:03 Mar 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Psychology / us and them
English term or phrase: Pytanie konkursowe 14/XIX
Also, there's guilt. They can't come to terms with the fact that we want something more than a one-night stand. We want a father for the kids. A family. They want a leg over. There's a big difference.

Przedostatnie pytanie. Dla jasności, "they" to mężczyźni, "we" - kobiety. W razie czego, gdyby ktoś pomyślał, że może jest na odwrót ;-D
*eva*
United Kingdom
Poza tym
Explanation:
jest poczucie winy. Nie mogą pogodzić się z faktem, że chcemy czegoś więcej niż tylko jednorazowy numerek. Chcemy ojca dla naszych dzieci. Chcemy rodziny. Oni chcą przelecieć sztukę. A to jest wielka różnica
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzisiaj to już naprawdę byłam w kropce. Napiszę to jednym tchem: zwycięża bartek, bo "jednorazowy numerek" brzmi tu fajnie, poza tym była pierwsza, lim0nka 2 punkty za "sport", wszyscy pozostali uczestnicy otrzymują po punkcie. Dla mnie 5 dodatkowych siwych włosów na głowie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5odpowiedź XIX/14
leff
4XIX/14
Anna Bittner
4XIX/14
lim0nka
314/XIX
A_Lex
3Poza tym
bartek


Discussion entries: 4





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe 14/xix
Poza tym


Explanation:
jest poczucie winy. Nie mogą pogodzić się z faktem, że chcemy czegoś więcej niż tylko jednorazowy numerek. Chcemy ojca dla naszych dzieci. Chcemy rodziny. Oni chcą przelecieć sztukę. A to jest wielka różnica

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 68
Grading comment
Dzisiaj to już naprawdę byłam w kropce. Napiszę to jednym tchem: zwycięża bartek, bo "jednorazowy numerek" brzmi tu fajnie, poza tym była pierwsza, lim0nka 2 punkty za "sport", wszyscy pozostali uczestnicy otrzymują po punkcie. Dla mnie 5 dodatkowych siwych włosów na głowie.

54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pytanie konkursowe 14/xix
14/XIX


Explanation:
Pozostaje jeszcze poczucie winy. Nie potrafią pogodzić się z faktem, że chcemy czegoś więcej niż facet na jedną noc. Chcemy ojca dla naszych dzieci. Rodziny. Oni chcą zaliczyć. A to ogromna różnica.

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 14/xix
XIX/14


Explanation:
No i pozostaje jeszcze poczucie winy. Nie mogą pogodzić się z tym, że my chcemy czegoś więcej niż przygody na jedną noc. Chcemy ojca dla naszych dzieci. Rodziny. Oni chcą nas jedynie zaliczyć. A to wielka różnica.

wersja 14 bis:
Im chodzi tylko o sport. :)

lim0nka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
pytanie konkursowe 14/xix
odpowiedź XIX/14


Explanation:
Istnieje też poczucie winy. Nie mogą się pogodzić z faktem, że chcemy czegoś więcej niż przygody na jedną noc. Chcemy ojca dla dzieci. Rodziny. Oni chcą nas przelecieć. A to wielka różnica.

;-P

Przynajmniej wiadomo, że autorka jest Brytyjką :-D

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 29 mins (2004-03-08 00:33:16 GMT)
--------------------------------------------------

A więc w Dniu Kobiet, dla wszystkich Pań
Miast kwiatka, wierszyk - bom nie jest drań.

Jak sobie Szanowna Askerka życzy :-D

I w tym się cały problem zakłada
Że ja chcę związku, dzieci, rodziny.
Oni zaś dobrać mi się do zada.
Więc niech się wstydzą te sukinsyny.

To co prawda nie limeryk, ino zwykły wierszyk ABAB, ale za to lepiej nadaje się na piosenkę. :-)



leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 13

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pytanie konkursowe 14/xix
XIX/14


Explanation:
Tak więc jest poczucie winy. Nie mogą pogodzić się z faktem, że chcemy czegoś więcej niż związek na jedną noc. Chcemy ojca dla dzieci. Rodziny. A oni chcą zaliczyć kolejna laskę. To duża różnica.

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4