KudoZ home » English to Polish » Real Estate

National Customer Liaison Panel

Polish translation: krajowe lobby konsumenckie


19:07 Aug 5, 2006
English to Polish translations [PRO]
Real Estate
English term or phrase: National Customer Liaison Panel
Zdanie z broszury informacyjnej dla najemców

'This guide has been prepared by tenants on the National Customer Liaison Panel'

Z góry dziękuję za pomoc
transfem
Poland
Polish translation:krajowe lobby konsumenckie
Explanation:
też propozycja;) w krajach, gdzie lobbying jest legalnym instrumentem... w Polsce NB też juć chyba wreszcie:)

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2006-08-05 20:03:08 GMT)
--------------------------------------------------

a całość wtedy tak: Przewodnik ten został przygotowany przez najemców będących członkami Krajowego Lobby Konsumenckiego
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3krajowe lobby konsumenckie
SlawekW
2zespół do spraw kontaktów z klientami krajowymi
DarekS


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
national customer liaison panel
zespół do spraw kontaktów z klientami krajowymi


Explanation:
Propozycja

DarekS
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
national customer liaison panel
krajowe lobby konsumenckie


Explanation:
też propozycja;) w krajach, gdzie lobbying jest legalnym instrumentem... w Polsce NB też juć chyba wreszcie:)

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2006-08-05 20:03:08 GMT)
--------------------------------------------------

a całość wtedy tak: Przewodnik ten został przygotowany przez najemców będących członkami Krajowego Lobby Konsumenckiego

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję