KudoZ home » English to Polish » Real Estate

real estate is not subject to easement or mortgage

Polish translation: nieruchomość nie jest obciążona służebnością ani hipoteką


23:34 Oct 27, 2007
English to Polish translations [PRO]
Real Estate
English term or phrase: real estate is not subject to easement or mortgage
real estate is not subject to easement or mortgage
Katarzyna Tryczynska
Polish translation:nieruchomość nie jest obciążona służebnością ani hipoteką
Explanation:
z żadną z powyższych odpowiedzi nie mogę sie do końca zgodzić
Selected response from:

Wojciech Wołoszyk
Poland
Grading comment
Skonsultowalam juz pojecie zastawu i kredytu hipotecznego oraz hipoteki ze znajomym i wspolnie stwierdzilismy, ze hipoteka jest lepszym wyjsciem. Dzieki! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nieruchomość nie jest obciążona służebnością ani kredytem hipotecznym
Stanislaw Czech, MCIL
4 +1nieruchomość nie jest obciążona służebnością drogi (koniecznej) ani zastawem hipotecznymPolangmar
4nieruchomość nie jest obciążona służebnością ani hipoteką
Wojciech Wołoszyk


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nieruchomość nie jest obciążona służebnością ani kredytem hipotecznym


Explanation:
Coś takiego

Pozdrawiam
S

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
4 hrs
  -> Dziękuję :)

agree  EnglishDirect
8 hrs
  -> Dziekuję :)

neutral  Wojciech Wołoszyk: ieruchomoć nie moze byc obciązona kredytem hipotecznym, a hipoteka, która zabezpiecza taki kredyt
19 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nieruchomość nie jest obciążona służebnością drogi (koniecznej) ani zastawem hipotecznym


Explanation:
W ten sposób.

http://tinyurl.com/yvy53x
http://tinyurl.com/2yzsk4

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-10-27 23:49:03 GMT)
--------------------------------------------------

Z tej "drogi (koniecznej)" muszę się wycofać:))
nieruchomość nie jest obciążona służebnością ani zastawem hipotecznym

"Zastaw", a nie kredyt, gdyż hipoteka może być obciążona z różnych tytułów, nie tylko kredytu.

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 204

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: po poprawce w sprawie służebności zgadzam się, a zwłaszcza zgadzam się co do zastawu hipotecznego - może to np dotyczyć hipoteki przymusowej, która nie łączy się z kredytem
9 hrs
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nieruchomość nie jest obciążona służebnością ani hipoteką


Explanation:
z żadną z powyższych odpowiedzi nie mogę sie do końca zgodzić

Wojciech Wołoszyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Skonsultowalam juz pojecie zastawu i kredytu hipotecznego oraz hipoteki ze znajomym i wspolnie stwierdzilismy, ze hipoteka jest lepszym wyjsciem. Dzieki! :)
Notes to answerer
Asker: Dzieki za pomoc!