KudoZ home » English to Polish » Real Estate

a two-bedroomed apartment

Polish translation: mieszkanie z dwoma sypialniami


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a two-bedroomed apartment
Polish translation:mieszkanie z dwoma sypialniami
Entered by: Tomasz Kościuczuk

15:16 Jan 18, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Real Estate
English term or phrase: a two-bedroomed apartment
Kontekst: rynek nieruchomości w Irlandii (będę zobowiązany za niedzielenie się spostrzeżeniem, że podany kontekst jest niewielki)

Zastanawiam się, czy można to oddać jako "mieszkanie 3-pokojowe", tzn. takie, w którym jest salon i dwie sypialnie. A jeżeli nie można, to cóż by Państwo z tym fantem uczynili?

Czy w różnych krajach to określenie może oznaczać co innego?
Tomasz Kościuczuk
Poland
mieszkanie z 2 sypialniami
Explanation:
Nieśmiało proponuję tak. Mnóstwo wystąpień:
http://tinyurl.com/23ad5z

Moim zdaniem dalsza zgadywanka niepotrzebna.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję. Unikalnych wystąpień jest zaledwie kilkanaście, ale chyba nie mam dużego wyboru.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8mieszkanie z 2 sypialniami
Maciek Drobka
33 pok mieszkanieSylwia Dziuba


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
mieszkanie z 2 sypialniami


Explanation:
Nieśmiało proponuję tak. Mnóstwo wystąpień:
http://tinyurl.com/23ad5z

Moim zdaniem dalsza zgadywanka niepotrzebna.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Dziękuję. Unikalnych wystąpień jest zaledwie kilkanaście, ale chyba nie mam dużego wyboru.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Rozwarzewska
2 mins
  -> dziękuję

agree  Magdalena Wysmyk: jak najbardziej
6 mins
  -> dziękuję

agree  Andrew Stanleyson: nie, żadna zgadywanka nieportzebna
12 mins
  -> dziękuję

agree  Vanda Nissen
13 mins
  -> dziękuję

agree  skisteeps: lub z dwiema sypialniami
16 mins
  -> tak, oczywiście, dziękuję

agree  Dagmara Kuliś: Dokładnie, z 2 sypialniami. Jak moje ;-).
19 mins
  -> dziękuję :o)

agree  EnglishDirect
2 hrs
  -> dziękuję

agree  Roman Kozierkiewicz
3 hrs
  -> dziękuję

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
3 pok mieszkanie


Explanation:
tak zeby bylo prosto, bo anglojezycznych krajach jezeli sa dwie sypialnie to jest tez i salon - w ktorym sie nie spi ;)

poprostu taka moja propozycja

Sylwia Dziuba
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tomasz Poplawski: no tak, Sylwia, ale może być jeszcze gabinet, osobna jadalnia, osobny pokój telewizyjny (media room) - więc naprawdę nie znamy łącznej liczby pokojów
4 hrs